لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

انتخاب زیورآلات مناسب با رنگ پوست شما

اگر به دنبال زیورآلاتی هستید که برای همه افراد مناسب باشد، شما کار دشواری را پیش رو دارید. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد که جواهرات در افراد مختلف، متفاوت به‌نظر می‌رسد، اما یکی ازمهم‌ترین عوامل آن زمینۀ رنگ پوست است. برخی از فلزات و سنگ‌ها در مقایسه با بعضی از رنگ پوست‌ها بهتر به‌نظر می‌آیند. با درک اینکه چگونه فلزات مختلف باعث زیبایی بیشتر در رنگ پوست‌های متفاوت می‌شوند، شما قادر هستید که زیورآلات بهتری را برای خود پیدا کنید.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

رنگ زمینه پوست خود را مشخص کنید
برای تعیین رنگ پوست بهتر است در نور طبیعی به پوست خود نگاه کنید؛ طوری که رگ‌های شما قابل دیدن باشند. برای بیشتر افراد مچ دست معمولا انتخاب مناسبی است. اگر رگ‌های شما آبی یا بنفش به نظر می‌رسند، رنگ پوست سرد دارید. اگر رگ‌های شما سبز به‌نظر می‌رسند، رنگ پوست گرم دارید. اگر رگ‌ها در برخی مناطق آبی و در برخی دیگر سبز دیده می‌شوند، شما زمینه پوست خنثی دارید.

انطباق رنگ زمینه پوست با فلزات
هنگامی که زمینۀ گرم یا سرد دارید، انتخاب فلز مناسب با پوست شما آسان است. افرادی که پوست سرد دارند با فلزات روشن و سفید مانند طلای سفید، پلاتین و سیلور زیباتر به نظر می‌آیند. افرادی که پوست گرم دارند با طلای زرد، رزگلد، مس و برنج خوب به نظر می‌رسند. اگر زمینه پوست خنثی دارید، هم طلای سفید و هم طلای زرد برای شما مناسب است.

تطبیق رنگ پوست با سنگ‌ جواهرات
منطبق کردن رنگ‌های فلز با پوست به شما کمک می‌کند تا از خوب بودن جواهرات روی بدن خود اطمینان داشته باشید، اما این فلزات به تنهایی تمرکز اصلی برای انتخاب زیورآلات نیستند. سنگ‌های قیمتی که مطابق پوست شما هستند، به داشتن ظاهر درخشان و منسجم‌تر شما کمک می‌کنند. زمینه رنگ سرد پوست در برابر رنگ‌های روشن مانند قرمز، آبی، بنفش و سبز بهتر به نظر می‌رسند، چرا که باعث شادابی و سرزندگی برای پوست‌های سرد هستند. زمینه رنگ‌های خاکی و به اصطلاح زمینی، با رنگ‌هایی مانند نارنجی، قهوه‌ای، زرد و فیروزه‌ای بسیار ایده‌آل به نظر می‌آیند. چرا که ته رنگ پوستی آنها هم مانند خاک است.

آبا رنگ زمینۀ پوست واقعا مهم است؟
وقتی صحبت از جواهرات و زیورآلات می‌شود، هیچ دلیل و قانون مشخصی در مورد اینکه کدام فلز را می‌توانید انتخاب کنید یا کدام را نباید انتخاب کنید، وجود ندارد. اگر شما زمینه پوست سرد دارید اما عاشق رنگ رزگلد هستید پس همانرا انتخاب کنید و بپوشید. بیشتر افراد که بین رنگ سرد و گرم قرار می‌گیرند، این امکان برای آنهاوجود دارد که قوانین را به دلخواه خودشان تغییر دهند.  قاعده زمینۀ رنگ پوست تنها یک راهنما برای شماست و شخصیت، سبک و استایل شما تأثیر زیادی بر آن دارد و شما باید اینها را درنظر بگیرید.

جواهرات جدید را امتحان کنید
امروزه مخلوط کردن فلزات، سنگ‌ها و ساختارهای متنوع، چیزی نیست که شما باید از آن دوری کنید. از قطعات جدید روی جواهرات نترسید و آنها را امتحان کنید تا آن چیزی کهدوست دارید را بیابید، حتی اگر لزوما برای پوست و بدن شما مناسب نباشد. اگر زیورآلاتی را دوست دارید که باعث ایجاد اعتماد به نفس در شما می‌شود، در استفاده از آن نترسید.