لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

روش هایی ساده برای بستن مو

هنگامی که هوا گرم می­شود، هیچکس حوصله ­ی وقت گذاشتن روی استایل خود و درست کردن مو یا آرایش کردن را ندارد.آیاشما نیز حاضرید بدون وقت گذاشتن برای آرایش کردن، مو درست کردن یا رسیدن به تیپ و استایل خود  از خانه بیرون بروید؟در ادامه ما به شما چند راه حل ساده برای بستن موهایتان در تابستان و هوای گرم پیشنهاد می­کنیم تا بتوانید کمی به خودتان قبل از بیرون رفتن برسید و از ظاهر ساده­ تان لذت ببرید.این مقاله را فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


مدل موی خیس

هنگامی که از حمام خارج می­شوید موهای خیستان را به یک طرف شانه کنید و با گل سر‌ها و سنجاق­ های متعدد آن‌ها را مرتب کنید و ثابت نگه دارید. هنگامی که موهایتان خشک شد گل سر‌ها و سنجاق­ ها را آرام جدا کنید و پس از آن یک موی مرتب و شیک خواهید داشت که کاملا به همان شکل حالت گرفته است.


مدل بدون استفاده از سشوار

هنگامی که از حمام خارج می­شوید به موهایتان مهلت بدهید تا خود به خود خشک شود و از سشوار برای خشک کردن آن استفاده نکنید. پس از خشک شدن، موها‌یتان را به چهار قسمت تقسیم کرده و گل سر یا سنجاق بزنید. به مدت بیست دقیقه صبر کرده و گل سر‌ها یا سنجاق­ها را باز کنید و از دیدن موی حالت دار و زیبای خود لذت ببرید.


مدل موی دم اسبی بالا

اگر وقت زیادی ندارید یا عجله دارید و به دنبال مدل مویی شیک در عین حال ساده و زیبا هستید، موهای خود را خیس به صورت دم اسبی بالای سر خود بسته و دنباله‌های موهایتان را شانه کنید و از دیدن تاب خوردن آن لذت ببرید.برای زیبا تر شدن مدل موی دم اسبی،سعی کنید موهایتان را در بالاترین نقطه سر ببندید و دسته نازکی مو را از لای کش درآورده و به دور کش بپیچید و با گل سر یا سنجاق ثابتش کنید تا استایل شیک‌تری به موهای خود دهید.


بستن مو با روبان

برای ذخیره کردن وقت خود و درست کردن موهایتان بدون عجله، هنگامی که شب قبل، از حمام خارج می­شوید، موی خود را به جای کش با روبان در چند دسته ببندید و به راحتی به خواب بروید و صبح با دسته های موی زیبا با فرهای ملایم و طبیعی بیدار شوید.


بافتن موهایتان

گزینه­ی آخر که همیشه گزینه­ ی مناسبی است بافتن مو از زمان قدیم تا به حال طرفداران بسیاری داشته است و همچنان نیز دارد و هیچگاه از مد نمی‌افتد. بافت مو به شکل­های مختلف همیشه زیباست و استایل جذاب و شیکی را به شما می­دهد.می­توانید هنگامی که مویتان خیس است آن را خوب ببافید. اگر مایل بودید با همان استایل باشید و اگر به موی فر علاقه مند هستید،می­توانید شب تا صبح با موی بافته شده بخوابید تا صبح موی فر دار بسیار زیبا و جذابی داشته باشید و از دیدن استایل و موهای خود لذت ببرید.

روش هایی ساده برای بستن مو

نکته هایی برای رفع سیاهی دور چشم

حتما بارها این اتفاق برای شما افتاده که شب­ها دیر خوابیدید و صبح دور چشم­هایتان حلقه­ های سیاهی به وجود آمده است یا چشم­هایتان پف زیادی کرده است. اما مسئله اینجاست که علت این قضیه ممکن است فقط کم­ خوابی یا بدخوابی نباشد. حلقه­ های سیاه می­توانند نتیجه­ی رگ­ها و مویرگ­ های ورم کرده دور چشم باشند. متاسفانه ارث، بالا رفتن سن و تغذیه می­تواند وضعیت آن را بدتر کند و زیر چشم­ها را پف­دارتر و سیاه­تر کند.در اینجا چند نکته را برای از بین بردن آن­ها یا در نهایت پوشاندن آن­ها بازگو می­کنیم.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی  بهداشتی روژینو می خوانید.


روش های قدیمی 

آیا روش­های قدیمی می­توانند به حل این موضوع کمک کنند؟ بله! ، چای کیسه­ای یخ­زده، قاشق یخ­زده و خیار به از بین بردن سیاهی زیر چشم کمک زیادی می­کنند. همه­ی این­ها به خنک شدن و منقبض شدن رگ­های خونی نواحی زیر چشم کمک می­کنند و خیلی سریع پف و تورم را از بین می­برند. کافئین و آنتی اکسیدان در چای و ویتامین C در خیار به روشن شدن و تغییر رنگ پوست کمک می­کنند.


کرم دور چشم

اگر تا الان از کرم دور چشم استفاده نمی­کردید، بهتر است استفاده از آن را از همین حالا شروع کنید. پوست دور چشم بسیار ظریف و حساس است. وقتی خون در حال گردش در آن ناحیه است، بخاطر نازکی پوست، حلقه­های سیاه در زیر چشم­ ها بیشتر قابل تشخیص هستند. کرم دور چشم به مرطوب شدن این ناحیه کمک می­کند. و موادی مثل کافئین پف دور چشم ­ها را از بین می­برد در حالی­که کلاژن و رتینول کمک به استحکام پوست می­کنند و با چین و چروک­ها و حلقه­ های سیاه مبارزه می­کنند.


تغذیه و رسیدگی

از غذاهای پرنمک و الکل زیاد دوری کنید. نمک زیاد باعث کم شدن آب بدن و در نتیجه پف کردن می­شود. در حالی­که الکل رگ­ ها را منبسط می­کند و باعث پف بیشتر و حلقه­ های سیاه­تر دور چشم می­شود. ویتامین K جریان خون را سریع­تر می­کند و در نتیجه باعث کم شدن پف و تیرگی دور چشم می­شود. سبزیجات را در وعده ­های غذایی خود داشته باشید که سرشار از ویتامین ­ها هستند. همچنین آب زیادی مصرف کنید، زیرا هیدراته بودن بدن باعث گردش بهتر خون می­شود. حتی می­توانید از مکمل­های غذایی مختلفی استفاده کنید تابدنتان دچار کمبود ویتامین نشود.


مراقبت با روغن ها

از روغن نارگیل یا بادام برای چرب نگه داشتن دور چشم ­هایتان استفاده کنید. هر دوی این روغن­ها روشن کننده­ی طبیعی پوست هستند، بنابراین به مرور زمان تیرگی دور چشم را از بین می­برند. سعی کنید هر شب این کار را به صورت روتین برای مراقبت از پوستتان تکرار کنید.


پوشانندگی با استفاده از کانسیلر ها

اگر هیچ کدام از این روش­ها برای شما جوابگو نبود، می­توانید با لوازم آرایش مختلف آن را بپوشانید. برای پوشاندن تیرگی زیر چشم و ساختن چهره­ای شاداب و به دور از خستگی، از کانسیلرهای تصحیح کننده­ی رنگو کانسیلرهای پخش کننده­ی نور استفاده کنید. برای پوست­های تیره از کانسیلرهایی با تُناژ نارنجی و برای پوست­های روشن از کانسیلرهایی با تناژ زرد استفاده کنید. سپس از کانسیلرهای پخش کننده­ی نور منطبق با رنگ پوستتان استفاده کنید. تن زرد و نارنجی، رنگ آبی زیر چشم­هایتان را پوشش می­دهد و کانسیلر پخش کننده­ی نور با بازتاب دادن آن، چشمان شما را درخشان­تر نشان می­دهد.

نکته هایی برای رفع سیاهی دور چشم


چرا همچنان جوش می زنیم؟

خیلی از ما حتی با استفاده از لوازم آرایش زیاد، دسترسی به انواع و اقسام داروها و دکترها، همچنان جوش می­زنیم. درست است که مسائل مهم­تری در زندگی وجود دارند، اما جوش زدن همیشه برای همه آزار دهنده است.نکات زیر ممکن است به شما کمک کند تا کمتر جوش بزنید و با پوست خود در صلح و آرامش باشید.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی  روژینو می خوانید.


رژیم غذایی

اگر شما پوستتان را تمیز می­کنید و از مواد و شوینده­ های درستی برای آن استفاده می­کنید، اما همچنان جوش می­زنید، ممکن است اشکال از رژیم غذاییتان یا هورمون­ها و یا اشکال از هر دو باشد. با زیر نظر گرفتن خوراکی­های تحریک­ کننده مثل شکر و لبنیات و حتی حذف کردن آن­ها می­توانید متوجه شوید که دقیقا چه موادی باعث جوش زدن شما می­شوند.


هورمون ­ها

حتما برای شما پیش آمده که یک هفته قبل از پریودتان، جوش بزرگی روی صورتتان سبز شده است! اگر هورمون­های بهم ریخته­ای دارید، بسیار مهم است که حتما به دکتر مراجعه کنید و تحت درمان و داروهای مربوطه قرار بگیرید. بعد از اینکه هورمون­ ها تنظیم ­شوند بخشی از این جوش ­ها از بین می­روند و شما احساس بهتری پیدا می­کنید.


ترکیبات آلی و معدنی

راجع به ترکیباتی که برای پوستتان تحریک کننده هستند تحقیق کنید. به عنوان مثال ویتامین C می­تواند احتمالا یکی از همین تحریک کننده­ها باشد. روغن­ها نیز امکان جوش زدن را بالا می­برند. درست است که همه ­ی این مواد برای پوست مفید هستند اما استفاده­ ی زیاد از آن­ها ممکن است باعث این مسئله شود. برای مثال روغن جوجوبا برای پوست­های چرب مفید است اما استفاده­ی بیش از حد از آن باعث جوش زدن می­شود. اگر نمی­خواهید که با استفاده از این مواد دائما دچار مسئله شوید، بهتر است تلاش کنید پوستتان را نقطه به نقطه بشناسید و مواد مختلفی را روی قسمت­های کوچکی از آن امتحان کنید و اگر نتیجه­ ی مثبت گرفتید، از آن برای کل صورتتان استفاده کنید.


ترکیبات معطر

در حال حاضر ترکیبات معطر و روغن ­های گیاهی کاربرد زیادی در لوازم آرایشی و بهداشتی دارند. اما بین عده­ای بر سر اینکه این مواد منافذ پوست را می­بندند و برای تنفس پوست اشکال ایجاد می­کنند، اختلاف است. این مواد برای پوست­ های حساس و پوست­هایی که مستعد جوش زدن هستند ایجاد مشکل می­کنند. می­توانید به صورت آزمایشی مصرف این مواد را کم یا قطع کنید و تفاوتش را در پوست و منافذ آن ببینید. باز هم تاکید می­کنیم که پوست خود را بشناسید و مطلع باشید که چه موادی برای پوستتان ضرر دارند. اما پیشنهاد ما این است که حداقل برای مدتی به کلی از ترکیبات معطر و دارای روغن گیاهان دوری کنید.


حوله­ ی تمیز

استفاده از حوله­ ی تمیز مسلم است، اما یکی از موارد مهم است که باید رعایت شود. فراموش نکنید که حوله را روی پوستتان نکشید، با آن به آرامی روی صورتتانضربه بزنید تا باکتری­ها پخش نشوند.


محصولات مراقبت از مو

نرم­ کننده­ ها و روغن­های مورد استفاده برای مو، در بعضی موارد باعث جوش زدن پوست می­شوند. به عنوان مثال ممکن است پشت گردنتان بخاطر استفاده از نرم کننده جوش بزند. همیشه سعی کنید بعد از این­که موهایتان را با شامپو و نرم کننده شستید، صورت، پشت و سینه ­­تان را بشویید. اگر می­توانید هر شب روبالشیتان را عوض کنید تا زمانی که خواب هستید، باکتری­ها از موی شما به صورتتان منتقل نشوند. بهتر است بخاطر خواص ضدپیری از روبالشی ابریشم استفاده کنید ولی روبالشی کتان نیز مناسب است.


رتینول

رتینول یکی از بهترین ماده­های ضد پیری است که همچنین برای جوش­های صورت نیز مفید است. رتینول با نسخه­ و ترکیب پزشک می­تواند تاثیر زیادی بر روی از بین رفتن جوش­های مختلف صورت داشته باشد. اگر می­خواهید از رتینول استفاده کنید،از نسخه ­ی بدون هیچ­گونه افزودنی آن استفاده کنید. از هفته­ ای دوبار شروع کنید تا پوستتان عادت کند، سپس آن را به هفته­ ای سه بار و بعدا بیشتر برسانید. ابتدا صورتتان را بشویید، سپس مرطوب کنید، بعد از آن رتینول بزنید و در آخر کرم دور چشمتان را بزنید. بین یک ماه تا شش هفته تاثیر شگفت ­انگیزی بر پوستتان خواهید دید. همیشه موقع استفاده از رتینول کرم ضد آفتاب بزنید.

چرا همچنان جوش می زنیم؟

روش هایی برای داشتن موهای سالم در تابستان

در فصل تابستان معمولا موهای ژولیده و بهم ریخته ­ای داریم و حتی ممکن است بخاطر تفریح و خوش­گذرانی و یا گرمای هوا کمتر از همیشه به موی خودمان رسیدگی کنیم، اما نباید فراموش کنیم که موهای ما همیشه نیاز به رسیدگی دارند، مخصوصا وقتی در معرض نور خورشید، شن و ماسه، نمک و کلر آب دریا قرار می­گیرند. در ادامه چندین روش جالب و عجیب از سلبریتی­ ها و مدل ­ها را خواهید خواند که چگونه و با چه ترفند­هایی از موی خود در فصل تابستان مراقبت می­کنند.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب فقط به پوست صورت محدود نمی­شود بلکه می­تواند از موهای شما نیز مراقبت کند. دری همینگوی بازیگر از ترکیب کرم ضد آفتاب و روغن زیتون برای موهایش استفاده می­کند تا از آسیب­های احتمالی در تابستان و درمان­های گران قیمت در آینده، جلوگیری کند.


استفاده نکردن از شامپو

جنیفر آنیستون بازیگر در فصل تابستان معمولا از شامپو استفاده نمی­کند و فقط ساقه­ ی موهایش را با نرم ­کننده می­شوید، زیرا اعتقاد دارد شامپو رطوبت طبیعی موها را از بین می­برد، مخصوصا در فصلی که با گرمای زیادی دست و پنجه نرم می­کنیم و موها به خودی خود رطوبت از دست می­دهند و آسیب­ پذیر هستند. برای مراقبت بهتر اجازه دهید موهایتان در هوای آزاد خشک شود( از سشوار استفاده نکنید) و زیر آفتاب کلاه به سر بگذارید. قطعا ساقه­ ی موهایتان سالم­تر خواهند ماند و بعدا از شما تشکر خواهند کرد!


سس مایونز

بلیک لایولی و زوئی سالدانا که هر دو بازیگر هستند از سس مایونز برای درخشان و سالم بودن موهایشان استفاده می­کنند! آن­ها قبل از شامپو زدن به موهایشان ابتدا ساقه­ ی مو را به مایونز آغشته می­کنند. مایونز مو را در برابر شکنندگی و خراب شدن حاصل از شستن با شامپو حفظ می­کند. با این ترفند شما می­توانید بعد از شنا در دریا موهای خود را با شامپو بشویید. فقط فراموش نکنید که قبل از آن موهایتان را به مایونز فراوان آغشته کنید.


نوشابه کوکا کولا

اگر موهای پیچ­دار و مجعد دوست دارید، به این حقه توجه کنید: سوکی واترهاوس بازیگر برای داشتن موهایی با موج­ های طبیعی و زیبای تابستانی، از نوشابه کوکا کولا برای موهایش استفاده می­کند. او می­گوید که موهایش را با این نوشابه شست و شو می­کند و بعد از آن موهایی درخشان و مجعد خواهد داشت.


روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از معروف­ترین و کاربردی­ترین مواد برای حالت دادن و زیبا کردن موها در بین سلبریتی­ ها است. سلبریتی­ هایی مانند کلوئی کاراداشیان، اوا مندز و دوقلو­های اولسن همیشه از این روغن مفید و با صرفه اقتصادی برای درخشان، سالم و زیبا نگه داشتن موهایشان استفاده می­کنند. می­توانید از این روغن به شکل ماسک مو، هفته­ای یک بار استفاده کنید،اجازه دهید موهایتان از آن تغذیه شود و سپس شاهد از بین رفتن آسیب­های مویتان نیز باشید. این را نیز باید اضافه کنیم که روغن نارگیل به رشد مو نیز کمک زیادی می­کند. با این اوصاف شما تا آخر تابستان موهایی به زیبایی موهای پری دریایی خواهید داشت!

روش هایی برای داشتن موهای سالم در تابستان

۵ قسمت مهم بدن که سن واقعی را نشان می دهد

در حالی که می­دانیم پیری اجتناب­ناپذیر است، اما می­توانیم از زودهنگام بودن آن با کمی تلاش جلوگیری کنیم. می­توانیم با خرج کردن کمی پول و زمان از داشتن زانوهای چروک و دست­های لک­دار جلوگیری کنیم.در ادامه به معرفی ۵ نقطه از بدن و صورت می­پردازیم که نشان­ دهنده­ ی سن واقعی شما هستند. همچنین روش­هایی را معرفی می­کنیم تا بتوانید بهتر از این نقاط مراقبت کنید.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


دهان

شما قهوه ­ی خود را چگونه می­نوشید؟ آیا نوشیدنی­ های خود را با نی می­نوشید؟ آیا سیگار می­کشید؟ با خود فکر کنید اگر این کارها را به طور مرتب و روزانه انجام دهید، دقیقا چه بلایی سر دهان و فرم لب­هایتان می­آورید. سعی کنید سیگار را ترک کنید و نوشیدنی­هایتان را از لبه­ ی لیوان و بدون نی بنوشید. حتما این قسمت از صورتتان را همیشه مرطوب نگه­ دارید. رطوبت تاثیر بسیار خوبی بر این ناحیه خواهد داشت. می­توانید از کرم­های دارای پپتید و نوروپپتید استفاده کنید. می­توانید مقدار کمی از کرم دور چشمتان را به این ناحیه بمالید اما بر خلاف دور چشم، دور دهان دارای منافذ است و ممکن است جوش بزند.


دست­ ها

دست­ها معمولا سن واقعی شما را نشان می­دهند، حتی اگر صورت شما جوان­تر به نظر برسد. زیرا دست­ها معمولا آسیب­پذیر هستند و بیشتر در معرض خورشید قرار می­گیرند. خورشید اولین و مهم­ترین دلیل پیری پوست و خط و خطوط و چین و چروک است. روی دستتان کرم ضد آفتاب بزنید. فراموش نکنید که تا جایی که ممکن است دست­هایتان را مرطوب نگه دارید. لوسیون صبح و ظهر و شب به این کار کمک می­کند. حتی می­توانید از محصولات چند منظوره استفاده کنید. یا می­توانید باقیمانده­ ی کرم ضد آفتاب صورتتان را روی دستتان بمالید.


گردن

مانند دست­ها، گردن نیز سن واقعی شما را نشان می­دهد. چون بیشتر خانوم­ ها فراموش می­کنند که از گردنشان خوب مراقبت کنند. بلوز یقه اسکی یا یک شال می­تواند گردن شما را بپوشاند، اما کار بهتر این است که از جوانی از پوست گردن خود مراقبت کنید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید زیرا گردن شما نیز در معرض آفتاب قرار می­گیرد. باقی­مانده­ی کرم ضد آفتاب صورتتان را روی گردن به صورت بالا و پایینی بمالید.


آرنج ­ها

در روز چند مرتبه آرنج خود را موقع صحبت کردن، غذا خوردن و فعالیت کردن خم و راست می­کنید؟ هزاران بار! اما نمی­شود فقط بخاطر ترس از چین و چروک آرنج­ها را خم نکرد، بنابراین بهترین کار این است که از آن­ها خوب مراقبت کنید. پوست آرنجتان را لایه ­برداری کنید.، زیرا پر از سلول­های مرده است. می­توانید از کرم­های مخصوص استفاده کنید. همچنین ترکیب نمک دریایی و روغن نارگیل نیز عالی است. بعد از آن مرطوب کردن را در صبح و عصر فراموش نکنید. حتی می­توانید از کرم ضدپیری نیز برای آن ناحیه استفاده کنید.


زانوها

زانوهای چین و چروک افتاده از نشانه­ های پیری پوست هستند و متاسفانه راه حل­ های زیادی برای برگشت این فرآیند وجود ندارد. متخصصین می­گویند که ورزش کردن کمک زیادی به حل این مسئله می­کند. اما فراموش نکنید که حتما زانوهایتان را مرتب و روزی چند مرتبه مرطوب کنید. روزی ۵ دقیقه زانوهایتان را به صورت بالا و پایینی ماساژ دهید تا مانند لیفت کردن عمل کند و از افتادگی زودرس پوست آن جلوگیری کنید. می­توانید از کرم­های سلولیت برای محکم و لیفت شدن پوستتان استفاده کنید. می­توانید آن را با کرم مرطوب کننده­ی روزانه ترکیب و استفاده کنید.

۵ قسمت مهم بدن که سن واقعی را نشان می دهد