لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

روش هایی برای داشتن موهای سالم در تابستان

در فصل تابستان معمولا موهای ژولیده و بهم ریخته ­ای داریم و حتی ممکن است بخاطر تفریح و خوش­گذرانی و یا گرمای هوا کمتر از همیشه به موی خودمان رسیدگی کنیم، اما نباید فراموش کنیم که موهای ما همیشه نیاز به رسیدگی دارند، مخصوصا وقتی در معرض نور خورشید، شن و ماسه، نمک و کلر آب دریا قرار می­گیرند. در ادامه چندین روش جالب و عجیب از سلبریتی­ ها و مدل ­ها را خواهید خواند که چگونه و با چه ترفند­هایی از موی خود در فصل تابستان مراقبت می­کنند.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب فقط به پوست صورت محدود نمی­شود بلکه می­تواند از موهای شما نیز مراقبت کند. دری همینگوی بازیگر از ترکیب کرم ضد آفتاب و روغن زیتون برای موهایش استفاده می­کند تا از آسیب­های احتمالی در تابستان و درمان­های گران قیمت در آینده، جلوگیری کند.


استفاده نکردن از شامپو

جنیفر آنیستون بازیگر در فصل تابستان معمولا از شامپو استفاده نمی­کند و فقط ساقه­ ی موهایش را با نرم ­کننده می­شوید، زیرا اعتقاد دارد شامپو رطوبت طبیعی موها را از بین می­برد، مخصوصا در فصلی که با گرمای زیادی دست و پنجه نرم می­کنیم و موها به خودی خود رطوبت از دست می­دهند و آسیب­ پذیر هستند. برای مراقبت بهتر اجازه دهید موهایتان در هوای آزاد خشک شود( از سشوار استفاده نکنید) و زیر آفتاب کلاه به سر بگذارید. قطعا ساقه­ ی موهایتان سالم­تر خواهند ماند و بعدا از شما تشکر خواهند کرد!


سس مایونز

بلیک لایولی و زوئی سالدانا که هر دو بازیگر هستند از سس مایونز برای درخشان و سالم بودن موهایشان استفاده می­کنند! آن­ها قبل از شامپو زدن به موهایشان ابتدا ساقه­ ی مو را به مایونز آغشته می­کنند. مایونز مو را در برابر شکنندگی و خراب شدن حاصل از شستن با شامپو حفظ می­کند. با این ترفند شما می­توانید بعد از شنا در دریا موهای خود را با شامپو بشویید. فقط فراموش نکنید که قبل از آن موهایتان را به مایونز فراوان آغشته کنید.


نوشابه کوکا کولا

اگر موهای پیچ­دار و مجعد دوست دارید، به این حقه توجه کنید: سوکی واترهاوس بازیگر برای داشتن موهایی با موج­ های طبیعی و زیبای تابستانی، از نوشابه کوکا کولا برای موهایش استفاده می­کند. او می­گوید که موهایش را با این نوشابه شست و شو می­کند و بعد از آن موهایی درخشان و مجعد خواهد داشت.


روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از معروف­ترین و کاربردی­ترین مواد برای حالت دادن و زیبا کردن موها در بین سلبریتی­ ها است. سلبریتی­ هایی مانند کلوئی کاراداشیان، اوا مندز و دوقلو­های اولسن همیشه از این روغن مفید و با صرفه اقتصادی برای درخشان، سالم و زیبا نگه داشتن موهایشان استفاده می­کنند. می­توانید از این روغن به شکل ماسک مو، هفته­ای یک بار استفاده کنید،اجازه دهید موهایتان از آن تغذیه شود و سپس شاهد از بین رفتن آسیب­های مویتان نیز باشید. این را نیز باید اضافه کنیم که روغن نارگیل به رشد مو نیز کمک زیادی می­کند. با این اوصاف شما تا آخر تابستان موهایی به زیبایی موهای پری دریایی خواهید داشت!

روش هایی برای داشتن موهای سالم در تابستان