لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

آرایش کردن با لوازم آرایش آرت دکو

همانطور که میدانید آرت کو  یک برند آلمانی خوش نام است که ما در اینجا میخواهیم از قدم اول تا آخر یک میک آپ با محصولات آرت دکو را به شما آموزش دهیم.شما با خواندن این مطلب و انجام قدم به قدم  این مراحل با ما میتوانید میک آپی ساده و زیبا را آموزش ببینید. این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


قدم اول: بیس


برای سالم ماندن پوستتان و ماندگاری بالاتر آرایشتان، در مرحله اول کمی روغن بیس رویپوستتان بمالید. سپس از فوندیشن مات spf20 استفاده کنید؛ و آن را به وسیله براش روی صورتتان از وسط به بیرون پخش کنید تا پوستی یکدست و صاف به شما تحویل دهد.


قدم دوم: کانسیلر


کانسیلر پرفکت تینت را روی نقاط تیره صورت بزنید. مانند زیر چشم، پلک­ها، خطوط خنده و ...آن را با انگشتانتان بمالید، سپس با براش پخش کنید.


قدم سوم: پودر

از قوی ترین پودر آرت دکو استفاده کنید و با استفاده از براش به خط صورتتان بزنید. ( از خط مو تا چانه) تا جلوی عرق کردن را بگیرد و بیس میک­ آپ را ثابت کند.


چشم ها

چشم ها در آرایش محیط کار بسیار تاثیر گذارند و با آرایش درست و مناسب می­توانید چهره ای مصمم و شیک از خود جلوه دهید.


قدم اول: ابرو

از مداد دیزاینر استفاده کرده و ابروهای خود را با خط­های کوتاه پر و مرتب کنید. سپس از ژل ابرو بی رنگ استفاده کنید تا شکل ابرویتان را ثابت نگاه دارد.برای میک­ آپ چشم با دوام، از فوندیشن سایه استفاده کنید. آن را به آرامی روی پلک خود بزنید. این کار باعث یکدست شدن و نرمی پلک شما می­شود و اجازه میدهد سایه بهتر روی پلک بشیند و پیگمنت هایش بیشتر جلوه کند. سپس با براش سایه، سایه شماره ۵۵۵ را روی پلک تا نزدیک ابرو پخش کنید. سپس شماره ۱۷ را به قسمت خارجی تر پلک بزنید و کامل پخش کنید تا سایه ای تیره و یک دست داشته باشید. و در آخر از شماره ۵۳۰ برای بقیه پلک استفاده کنید و آن را به آرامی پشت پلک پخش کنید.


قدم دوم: خط چشم

خط چشم، حالت با دقت و مصممی به شما میدهد.صورتتان را به عقب خم کنید و با خط چشم ماندگار مایع ، خطی نازک دقیقا روی خط مژه ها بکشید.برای راحت تر کشیدن خط چشم میتوانید سه مرحله را انجام دهید:اول خطی نازک روی خط مژه بکشید.دوم سر خط چشم را در داخلی ترین نقطه چشم بگذارید و صاف به وسط چشم وصل کنید.سوم یک وینگ در گوشه چشم خود بکشید و سپس خط را به وینگ وصل کنید.


قدم سوم: ریمل

برای پر شدن مژه ها از lash booster  استفاده کنید و سپس برای بلند تر شدنشان از all in one .استفاده از این دو نوع ریمل و به این ترتیب باعث پر و بلند نشان دادن مژه ها می­شود ، اما آن ها را زشت و زخیم نشان نمی­دهد.


خط لب و رژ لب

از بیوتی بالم استفاده کنید تا لب هایتان نرم و روغنی شود و رنگ طبیعی به لب بازگردد. سپس از خط لب نرم ضد آب شماره  استفاده کنید. با خط لب دیگر رژ لب کج کشیده نمیشود و شما لبی تمیز و زیبا خواهید داشت.خط ها را کشیده و به آرامی با انگشتانتان محوش کنید. سپس از خط لب ضد آب شماره ۱۹ استفاده کنید. در آخر می توانید از رژ لب شماره ۷۴ استفاده کنید


رژ گونه


شماره ۱۹ رنگی شاداب و هلویی دارد و بسیار مناسب آرایشتان است. و پیگمنت بالایی دارد. آن را به آرامی با براش رژگونه روی گونه هایتان پخش کنید.

آرایش کردن با لوازم آرایش آرت دکو