لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

راهنمای کامل آرایش چشم‌ها

استفاده از سایه چشم نسبتا آسان است. با این حال یادگیری استفاده از لوازم آرایشی برای آرایش چشم به روش صحیح، کار ساده‌ای نیست. چگونه سایه مناسب رنگ چشم و رنگ پوست خود انتخاب کنید؟ آیا واقعا به ده نوع برس و قلم آرایشی نیاز دارید؟ آیا باید از تمام رنگ‌های موجود در پالت سایه استفاده کنید؟ما این را می‌دانیم که سردرگمی درباره انتخاب مدل آرایشی که چشم‌ها را جذاب‌تر نشان دهد، وجود دارد. بنابراین ما ۵ مرحله آماده کرده‌ایم تا به شما نشان دهیم که دقیقا چگونه تمام خط‌ چشم‌ها، ریمل و سایه‌ها را بدون درنظر گرفتن شکل و رنگ چشم، استفاده کنیم.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

با برس‌های آرایشی بسیارعالی شروع کنید
دلیل خوبی وجود دارد که افراد مشهور با انگشت آرایش نمی‌کنند. برای خلق یک شاهکار نیاز به ابزار مناسب دارید. این مورد برای نحوه آرایش نیز صدق می‌کند. در خرید لوازم‌آرایشی خوب، برس‌ها و قلم،ها، سرمایه‌گذاری کنید تا آرایش یکنواخت، دقیق و بهداشتی داشته باشید. خوشبختانه شما می‌توانید بسیاری از این موارد را با هزینه کم دریافت کنید.بعد از آزمایش‌های انجام شده روی برس‌ها و قلم‌های آرایشی، نوع مصنوعی معمولا نسبت به همتای خود با الیاف طبیعی ، ترجیح بیشتری داشته است. مزیت آنها در مقرون به‌ صرفه‌تر، ضد آلرژی و راحتی در تمیزی است.

استفاده از سایه پایه روی پلک
با استفاده از برس چشم، سایه موردعلاقه خود را به عنوان پایه روی پلک خود بمالید. اگر رنگ چسم قهوه‌ای دارید، سایه روشن بهترین گزینه برای شماست.بسته به نوع ظاهری که در نظر دارید، می‌‌توانید پایه را از رنگ استخوانی تا دودی پیش ببرید. یا اینکه می‌توانید این رنگ‌ها را برای آرایش روزانه خود در طیف روشن نگه دارید.در مورد دوم یک ترفند با خطای دید وجود دارد. زمانی که چشمان شما باز است، سایه روشن را به قسمت چین و چروک دار چشم تا بالای مژه‌ها بزنید. با این‌ کار شما دیگر نیازی به آرایش زیادیا کشیدن خط چشم، ندارید.

کشیدن سایه تیره را روی قسمت چین و چروک دار متمرکز کنید
رنگ‌های تیره باعث به چشم آمدن رنگ‌های روشن می‌شوند. پس با استفاده از سایه تیره، چشمان خود را درشت‌ و جذاب‌تر کنید. برای رسیدن به این ظاهر، از قلم بزرگ با سر گرد استفاده کنید. قلم را روی سایه تیره بکشید و دور چشم و روی استخوان پشت پلک را تیره کنید. قهوه‌ای پررنگ بهترین انتخاب بدون توجه به رنگ چشم افراد است.اگر پشت پلک دارید، پلک بالایی شما بخش بزرگی از دور چشم‌تان را در زمان باز بودن چشم می‌پوشاند. این بدین معناست که باید سایه‌های بیشتری را در قسمت بالایی چروک چشم خود بکشید.سایه را با چشم باز بکشید. با قلم خود قسمتی که باید سایهٔ تیره کشیده شود را علامت بزنید تا بیشتر دیده شود. سپس چشم‌هایتان را ببندید و با رنگ‌های دیگر سایه آنرا مخلوط کنید. دقت کنید که سایه در قسمت بیرونی چشم به صورت V  باشد.

خط مژه‌های خود را با سایه تیره بکشید
اگر خط چشم به درستی کشیده شود، باعث می‌شود مژه‌های شما ضخیم‌تر و چشمانتان بزرگتر به نظر بیایند. اگر طرفدار خط چشم نیستید، می‌توانید نتیجه مشابه را با سایه خیلی تیره داشته باشید. از یک قلم صاف با برس کوتاه استفاده کنید تا بتوانید گوشه چشم‌ها را با قلم بکشید. اگر می‌خواهید خط چشم خود را زیر چشم بکشید باید مراقب باشید تا قلم داخل چشم نرود و از یک سایه ضدآب استفاده کنید.

با یک رنگ روشن و براق سایه خود را درخشان کنید
برای اینکه از به چشم آمدن ابروهایتان مطمئن شوید، مقداری سایه براق در قسمت بالایی چشم بزنید و یک سایه یا مداد مات و کمرنگ را زیر ابروی خود بکشید. همین مداد یا سایه را در گوشه چشم خود نیز بکشید.در آخر آرایش خود را با چند بار استفاده از ریمل تمام کنید. حالا شما آماده هستید.