لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

۲۰ راه حل استفاده از عطر و ماندگاری بیشتر

در این مطلب راهکارهایی برای استفاده ی درست و ماندگاری بیشتر عطر را به شما توصیه میکنیم که اگر طرفدار استفاده از عطر هستید برایتان بسیار کاربردی است.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو میخوانید.

راه حل اول

سعی کنید قبل از استفاده از عطر به حمام بروید. سپس پس از خشک شدن بدنتان آن را اسپری کنید تا ماندگاری بهتری داشته باشد.

راه حل دوم

برای ماندگاری بیشتر بوی عطرتان می­توانید قبل از استفاده ، به پوستتان کرم مرطوب کننده یا بادی لوشن بزنید.

راه حل سوم

اگر پوست خشکی دارید، برای ماندگاری بیشتر بوی عطر، می­توانید قبل از اسپری کردن به نبضبتان کمی وازلین بمالید. زیرا بوی عطر روی پوست های چرب ماندگاری بیشتری دارد.

راه حل چهارم

بهترین نقاط برای زدن عطر نبض ها یا به اصطلاح نقاط گرم هستند. نبض ها به پخش کردن بوی عطر کمک زیادی می­کنند.  مچ دست،پشت گوش،بین ترقوه ها، قلب، آرنج ها و پشت زانو بهترین نقاط برای عطر زدن هستند

راه حل پنجم

پس از زدن عطر به هیچ وجه آن را با دست پخش نکنید. زیرا باعث پریدن بخش زیادی از بوی آن می­شود.

راه حل ششم

هنگام عطر زدن، شیشه عطر را با فاصله از خود بگیرید که قطرات آن به همه جای پوستتان بنشیند.

راه حل هفتم

موی سر بهتر از پوست بوی عطر را نگهداری می­کند. به همین دلیل می­توانید مقدار خیلی کمی هم به مویتان عطر بزنید یا بهتر است آن را روی شانه تان بزنید تا قطرات الکل موهایتان را خشک نکند.به یاد داشته باشید که حتما روی موی خیس این کار را انجام دهید.

راه حل هشتم

به یاد داشته باشید که همیشه عطر هایتان را روی پوستتان بزنید نه لباستان. زیرا ممکن است لکه بدی روی لباس به جا بگذارد. و به هیچ وجه آن را روی جواهراتتان نزنید.

راه حل نهم

برای ماندگاری بوی عطر بهتر است آن ها را در جایی تاریک و خشک نگهداری کنید. بهتر است در مکان های خیلی روشن و یا مرطوب مانند حمام نگذارید. می­توانید آن ها را در جعبه های خودشان نگهداری کنید.

راه حل دهم

شما از عطر برای خوش بو شدن و جذب دیگران استفاده می­کنید؛ پس مواظب باشید با زدن عطر زیاد دیگران را از خود دور نکنید. اگر از یک برند عطر به طور روزانه استفاده می­کنید بینی شما به بوی آن عادت می­کند و دیگر متوجه نیستید بوی آن برای دیگران به چه اندازه است. به همین دلیل بهتر است هر از گاهی از عطر جدیدی استفاده کنید تا حس بویاییتان دوباره قوی شود.

راه حل یازدهم

به تعداد اسپری کردن عطرتان دقت کنید. اگر بوی قوی دارد دو اسپری کافی است و اگر بوی ملایم و سبکی دارد ۴ اسپری کافی است.

راه حل دوازدهم

اگر بوی زیاد باغث سردردتان می­شود و یا اذیت می­شوید می­توانید از بادی اسپلش ها استفاده کنید که بوهای خنک، سبک و خوشبویی دارند. و به علت سبک بودنشان باید آن ها را روزی سه الی چهار بار استفاده کنید.

راه حل سیزدهم

اگر از بوی عطری که به خودتان زدید خوشتان نیامد و یا اتفاقی بیش از اندازه آن را اسپری کردی.د، می­توانید با دستمال مرطوب به راحتی آن را از پوستتان پاک کنید.

راه حل چهاردهم

بعضی از اوقات بینی شما به بوی عطرتان عادت می­کند و احساس می­کنید که دیگر بوی عطر نمی­دهید . قبل از استفاده دوباره بهتر است از اطرافیانتان جویای وضعیت خود شوید و سپس دست به کار شوید.

راه حل پانزدهم

برای یک تجربه خاص و ویژه می­توانید چند عطر را به ترتیب روی هم زده و بوی جدید و خاص خود را بسازید.برای این کار ابتدا بوهای سنگین تر را زیر و بوهای سبک و خنک تر را رو بزنید. به این ترتیب یک بوی جدید و مقاوم را برای خودتان ساختید.

راه حل شانزدهم

برای هر مکانی عطر خاصی وجود دارد. به طور مثال: اگر عطرتان را روزانه یا برای محل کار استفاده می­کنید، بهتر است بویی سبک و خنک داشته باشد تا سرحالتان کند. و برای مهمانی ها و مکان های خاص عطری سنگین تر و خاص تر استفاده کنید تا ماندگاری بالاتری هم داشته باشد.

راه حل هفدهم

موارد بالا برای فصل ها هم به کار می­رود. عطر های سنگین تر در فصل تابستان مناسب نیستند و عطر های خنک و سبک احساس خنکی و تازگی به شما می­دهند.

راه حل هجدهم

خانواده عطر ها را یاد بگیرید تا بهتر سلیقه تان را بیابید.عطر ها می­توانند در خانواده گرم، خنک، شیرین، تلخ، میوه­ای، بهاری، خشک و ..... باشند. همچنین یک عطر می­تواند همزمان عضو چند خانواده باشد.

راه حل نوزدهم

برای ادکلن زدن آقایان قانون ویژه­ای وجود ندارد. همه قوانین بالا شامل استفاده آقایان از ادکلن هم می­شود.

راه حل بیستم

و در آخر: تست عطر قبل از خرید را فراموش نکنید.مهم ترین کار برای خرید یک عطر یا ادکلن، تست کردن آن روی پوستتان است. که چه حسی به شما میدهد، آیا اذیتتان می­کند یا خیر، و آیا برای سلیقه و روحیه شما سبک است یا سنگین.پس از بوییدن چند عطر بهتر است کمی قهوه بو کنید که بویاییتان برگردد تا به خریدتان ادامه دهید.