لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

روش هایی متفاوت برای آرایش چشم

هنگامی که آرایش چشم به خوبی انجام گیرد، برای چهره شما ظاهری زیبا برای رفتن به مصاحبه یا چهره‌ای جذاب برای وقت گذرانی در بیرون از خانه، فراهم می‌کند. زمانی که نکات ابتدایی را انجام دادید، می‌توانید از خلاقیت خود برای جذاب کردن چشم‌ استفاده کنید که منحصرا برای شما و مناسب مکانی که قرار است در آنجا حضور پیدا کنید، باشد. برای انجام آرایش چشم ابتدا پرایمر، کرم پودر و روشن کننده مناسب داشته باشد. سپس سایه چشم، خط چشم و ریمل بزنید.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


ایجاد پایه مناسب

قبل از آرایش کردن صورت خود را شسته و آن را تمیز کنید.. به آرامی یک پاک‌کننده روی پوست خود ماساژ دهید تا چربی و کثیفی را ازمنافذ پوست شما پاک کند. صورت خود را بشویید و با حوله کوچک آن را خشک کنید.


مرطوب کننده

صورت خود را مرطوب کنید. پوست خودرا آبرسانی کنید تا زیر آرایش جذاب به نظر برسد. مرطوب کننده‌ای را انتخاب کنید که برای نوع پوست شما مناسب باشد و دارای SPF باشد.


پرایمر

پرایمر را روی تمام صورت خود بکشید تا سدی بین پوست شما و آرایش ایجاد کند که باعث می‌شود پوست شما صاف‌تر و منافذ آن کوچک‌تر به نظر برسد.همچنین از پرایمر چشم استفاده کنید تا سایۀ شما را برای چند ساعت حفظ کند.


کرم پودر

کرم پودر بزنید. کرم پودر در رنگ‌های مختلف وجود دارد بنابراین ابتدا مقداری از آن را روی پوست خود امتحان کنید. پس از انتخاب کرم پودر آن را با یک برس آرایشی بزرگ روی صورت خود بمالید و بااسفنج روی پوست خود پخش کنید.


کانسیلر

کانسیلر را بر روی لکه‌ها و زیر چشم خود بکشید. از انگشت به جای پد استفاده کنید و به آرامی زیر چشم خود را بکشید. انگشت خود را روی لکه‌های قرمز پوست خود دورانی بکشید تا آن‌ها را از بین ببرید.


استفاه از برس سایۀ چشم

از برس مناسب برای ایجاد ظاهر مورد نظر خود استفاده کنید. برس با سایز مختلف می‌تواند تفاوت زیادی در چهرۀ شما ایجاد کند. به عنوان مثال برس بزرگتر برای کشیدن سایه کمرنگ روی پلک مناسب است، درحالی‌که سایه کوچک‌تر برای رنگ تیره و لایه ضخیم مناسب‌تر است. برای داشتن ظاهری متفاوت می‌توانید از چند قلمو برس استفاده کنید.یک برس بزرگ سایه، برای پوشش ملایم پلک‌ها مناسب است.یک برس متوسط پوشش بیشتری ایجاد می‌کند.یک برس کوچک بیشترین دقت رنگ را فراهم می‌کند.برس‌های زاویه‌دار برای روکش و جزئیات بیشترمناسب هستند.


نحوه ی زدن سایه چشم

سه سایۀ چشم نزدیک به هم انتخاب کنید. برای ایجاد یکنواختی و جذابیت بیشتر شما به رنگ‌های مشابه نیاز دارید. سایه‌هایی انتخاب کنید که در میزان تیرگی و روشنی آنها متغیراست.قلم سایه را روی سایه مورد نظر خود بزنید و قسمت اضافی آن را بگیرید. قلم را به آرامی روی سایه بکشید. بهتر است ابتدا با مقدارکم شروع کنید و بعد آن را افزایش دهید.پلک داخلی و استخوانی ابرو را سایۀ روشن بزنید و با یک برس دیگر مقداری سایه با رنگ مختلف تا مجرای اشکی خود بکشید. همچنین سایه دیگری زیر ابروی خود بکشید تا چشم شما درخشندگی بیشتری پیدا کند.با برس جدید، تیره‌ترین سایه خود را برای ایجاد عمق پشت پلک دقیقا بالای مژه‌های خود بکشید.برای مخلوط کردن دو لایۀ تیره و روشن از سایه وسط استفاده کنید.سایۀ چشم خود را با هم مخلوط کنید و با استفاده از یک برس نرم پشت پلک حالت سایه روشن بکشید. برای نتیجه بهتر، برس را دورانی حرکت دهید.


خط چشم و ریمل

خط چشم خود را انتخاب کنید. می‌توانید از خط چشم مایع، مدادی یا از سایه چشم استفاده کنید. برای خط دقیق و تیز از خط چشم مایع و برای خط چشم نرم و سایه روشن از خط چشم مدادی استفاده کنید.اگر می‌خواهید خط چشم "وینگ" داشته باشید از خط چشم مایع استفاده کنید. خطی خارج از گوشه بیرونی چشم خود به سمت بالا بکشید.اگر به جای خط چشم از سایه چشم استفاده می‌کنید، نوک قلم خود را داخل آب کنید و سپس روی سایه تیره بکشید.برای داشتن ظاهری متفاوت می‌توانید از خط چشم رنگی اسفاده کنید.خط چشم را به سمت بالا بکشید تا چشم‌های شما بزرگتر و جذاب‌تر به نظر بیایند. خط چشم را خارج از خط اشکی چشم خود بکشید.پس از آنکه خط بالا و پایین چشم تمام شد با گوش پاک کن دور چشم را تمیز کنید.مژه‌های خود را با فر مژه حالت دهید تا آنها طولانی تر به نظر بیایند. با سشوار چند ثانیه آنها را گرم کنید تا حالت خود را حفظ کنند.حالا باید ریمل بزنید. قلم ریمل را درست روی نوک مژه قرار دهید و چند بار با حالت پایین به بالا روی مژه‌های خود بکشید. قلم را جلو و عقب ببرید تا از ایجاد گلوله‌های ریز روی مژه جلوگیری کنید.


ایجاد ظاهری متفاوت

خط‌های بزرگ و خشن برای ایجاد چشم‌های دودی مناسب هستند. سایه چشم مشکی، خاکستری، کبود و سبز تیره مناسب این نوع آرایش هستند. فراموش نکنید که برای این سبک آرایش از ریمل حجم‌دهنده چندبار استفاده کنید.از سایه خنثی و طبیعی برای آرایش روزانه استفاده کنید. یک لایه نازک از سایه را روی پلک خود بکشید. فراموش نکنید که از کانسیلر زیر چشم استفاده کنید تا سرحال‌تر به نظر برسید. این سبک آرایشی برای کار یا دانشگاه مناسب است.اگر پوست خوبی دارید سایه چشم شامپاینی استفاده کنید و اگر پوست تیره رنگی دارید از قهوه‌ای مسی استفاده کنید.اگر به دنبال ظاهری مینیمال هستید بهتر است یک لایه بسیار نازک خط چشم داشته باشید. ظاهر به اصطلاح "تمیز" برای آرایش مینیمال مناسب است و برای آن تنها کافیست یک خط باریک از خط چشم مایع را بالای مژه خود بکشید و با ژل ابرو، ابروهای خود را به سمت بالا ببرید و از ریمل ملایم استفاده کنید.

روش هایی متفاوت برای آرایش چشم