لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

روش های صحیح زدن عطر برای ماندگاری بیشتر

برای ماندگاری بهتر عطر روی پوستتان و روش های صحیح زدن عطر میتوانید از این نکات استفاده کنید و آنها را در ذهنتان داشته باشید.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


نقاط ضربان دار

نقاط ضربان دار نقاطی هستند که رگ ها در آنجا به پوست بسیار نزدیک هستند. این نقاط گرما از خود انتشار می­دهند و همچنین باعث می­شوند بوی عطر نیز از پوست منتشر شود. عطرتان را به این نقاط بزنید. مانند داخل مچ دست ها، پایین گردن ، پشت گوش ها، بین سینه ها، پشت زانوها و داخل آرنج ها. وقتی در طول روز عطر روی پوستتان دارید، گرمای این نقاط باعث پخش شدن بوی آن خواهد شد.عطرها معمولا طعم خوبی ندارند، پس به یاد داشته باشید آن را به قسمت هایی که ممکن است به آن ها زبان بزنید، نزنید.


چگونه عطر بزنید

چگونه عطر زدن ساده ترین قسمت این کار است. به آسانی آن را اسپری کنید، ضربه بزنید و اگر از عطر جامد استفاده می­کنید، آن را روی پوستتان بکشید. بعد از زدن عطر مچ هایتان را هرگز به هم نمالید تا بوی عطر از بین نرود.بعضی ها دوست دارند عطر را در هوا اسپری کنند و به زیر آن بروند. در حالیکه این روش کارساز است اما باعث هدر رفتن عطر نیز می­شود. اگر بودجه برایتان مهم است، از این روش استفاده نکنید.همیشه قبل از پوشیدن لباس به خودتان عطر بزنید، زیرا بعضی از عطرها لک های دائمی روی لباس ها باقی می­گذارند. می­توانید عطر را روی قسمت پنهانی از لباس تست کنید.


عطر زدن به مو

معطر کردن مو با عطر بسیار روش خوبی است، زیرا باعث می­شود که در طول روز موهای شما بوی خوبی بدهدو کسانی که از نزدیک با شما برخورد دارند حس خوبی خواهند گرفت. محصولاتی که به موهایتان می­زنید بوی عطر را تحت تاثیر قرار می­دهد. حتما عطر را به موهای تازه شسته شده بزنید. توجه داشته باشید که عطر الکل دارد و ممکن است موهای شما را کمی خشک کند، پس بهتر است از آن کم استفاده کنید.




چگونه باعث ماندگاری بیشتر عطر روی پوست شوید

نکات ریزی در این زمینه وجود دارند که در ادامه باهم مرور می­کنیم. عطر روی پوست خشک ماندگاری کمتری دارد، بنابراین بهتر است که پوستتان را کمی مرطوب کنید و سپس روی آن عطر بزنید.می­توانید کمی وازلین و سپس عطر بزنید تا ماندگاری بهتری داشته باشد. قطرات عطر در ذرات وازلین محبوس می­شوند و داخل ئوست نفوذ نمی­کنند بنابراین در طول روز نیاز کمتری به تجدید عطر پیدا می­کنید.می­توانید از محصولات ترکیبی استفاده کنید. برای مثال ژل و لوسیون آن ترکیب را روی پوستتان بزنید و سپس عطر آن را بزنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.


چگونه عطر را از پوستتان حذف کنید

ممکن است زمانی بوی ناخوشایندی را از پوست خودتان احساس کنید یا نیاز داشته باشید که بوی عطر را از خودتان حذف کنید، در این صورت نکات زیر را در نظر بگیرید:از داروخانه نارون کوهی یا الکل بگیرید و پنبه را به یکی از آ­ن­ها آغشته کنید و روی پوستتان بمالید.خمیری از ترکیب جوش شیرین و آب گرم درست کنید و روی پوستتان بمالید. ۱۰ دقیقه صبر کنید و آن را با آب گرم بشویید.محلولی از ترکیب سرکه سفید و روغن زیتون تهیه کنید، روی پوست بمالید و بعد از چند دقیقه با آب و صابون بشویید.همراه خودتان پنبه یا اسفنج الکلی به همراه داشته باشید تا در مواقع نیاز و بیرون از خانه پوستتان را از عطر و ادکلن های مختلف پاک کنید. 

روش های صحیح زدن عطر برای ماندگاری بیشتر