لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

آرت دکو در پاییز

پاییز از راه رسیده و زمان آرایش پاییزی نیز با آن رسیده.برند آرت دکو لاین جدید محصولات آرایشی پاییزه خود را به بازار عرضه کرده که شامل تمام محصولات آرایشی مانند رژ لب؛ سایه، ریمل، خط چشم و ... می­شود.این لاین آرایشی ترکیبی مدرن، کلاسیک و شیک است؛ و رنگ های به کار رفته بسیار زنانه و زیبا هستند.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

پالت سایه
یکی از زیباترین آیتم های این لاین، پالت سایه مگنتیک است.این سایه علاوه بر رنگ های گرم پاییزی برای چشم، چند عدد سایه ابرو هم به پالت اضافه کرده که ست کامل و پرکاربردی است.برای این لاین ۶ پالت سایه طراحی شده که یکی از پالت ها شامل سایه ابرو هم می­شود. تمام رنگ ها بسیار زیبا، گرم و مناسب هر نوع آرایش پاییزه هستند.این پالت ها حالت مگنتی دارند و دانه­ ای جدا می­شوند. و شما میتوانید به راحتی دانه های سایه از پالت های مختلف این لاین را جدا کرده و پالت مورد علاقه تان را بسازید. همچنین پالت های مگنتی سایز بسیار مناسبی دارند و برای استفاده هرروزه داخل کیفتان عالی اند. در­های مگنتی این پالت اجازه باز شدن ناگهانی را نمیدهند و از ریختن و شکستن سایه جلوگیری می­کنند.رنگ سایه­ ها  بسیار پیگمنتیک است و فوق العاده نرم و به راحتی قابل پخش شدن است. رنگ­های بسیار زیبا مانند زیتونی،قهوه ­ای، طوسی که به تمام رنگ چشم­ها میاید و با آرایش کم و طبیعی بسیار سازگار است.

رژگونه
یک پالت رژگونه سه تایی با رنگ رز و صورتی و بسیار پررنگ و پیگمنتیک. به همراه یک براش بسیار عالی و نرم. این پالت دو رنگ براق و یک رنگ مات دارد که همگی در خانواده صورتی قرار میگیرند، و برای یک آرایش ساده پاییزی بسیار پرکاربرد و زیبا هستند.

ریمل و خط چشم
ریمل اولترا یک ریمل فوق ­العاده است. حجم دهی و افزایش طول مژه را به زیباترین شکل انجام میدهد و مژه هارا به راحتی از هم جدا می­کندو روی مژه اصلا سنگینی نمی­کند. همچنین دوام بسیار بالایی دارد و در طول روز ریزش نمی­کند.خط چشم ماژیکی آرت دکو رنگ تازه ای را ترند کرده که مشکی کامل نیست و تقریبا به طوسی میزند. و برای کشیدن خط چشم های گربه ای بسیار راحت و با دوام است.

رژلب
آرت دکو و لاین آرایشی اش به رژ لب های فراوانش معروف است؛این مجموعه شامل دو رژ مایع و چهار رژ جامد مات است.رژلب مات برای آرایش های پاییزی بسیار جذاب است، به خصوص با این رنگ های زیبا ترکیب جذابی را تشکیل میدهد.رژها بوی وانیل می دهند و بسیار راحت و روان کشیده می­شوند و بسیار پررنگ هستند. این مجموعه شامل رنگ های قرمز، آجری، قهوه­ ای و صورتی گرم است.رژلب های مایع این لاین، بسیار خوش رنگ هستند و پس از خشک شدن مات می­شوند.بافت رژ بسیار نرم و مانند بقیه محصولات شامل پیگمنت بالا است. سری رژ کمک می­کند که آن را بسیار بهتر و تمیزتر روی لبتان بکشید و پس از خوردن یک وعده غذایی، تقریبا پاک نمی­شود.رنگ های این لاین شامل قرمز پررنگ و قرمز مایل به قهوه ای ست.