لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

آرایش کردن با لوازم آرایش آرت دکو

همانطور که میدانید آرت کو  یک برند آلمانی خوش نام است که ما در اینجا میخواهیم از قدم اول تا آخر یک میک آپ با محصولات آرت دکو را به شما آموزش دهیم.شما با خواندن این مطلب و انجام قدم به قدم  این مراحل با ما میتوانید میک آپی ساده و زیبا را آموزش ببینید. این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


قدم اول: بیس


برای سالم ماندن پوستتان و ماندگاری بالاتر آرایشتان، در مرحله اول کمی روغن بیس رویپوستتان بمالید. سپس از فوندیشن مات spf20 استفاده کنید؛ و آن را به وسیله براش روی صورتتان از وسط به بیرون پخش کنید تا پوستی یکدست و صاف به شما تحویل دهد.


قدم دوم: کانسیلر


کانسیلر پرفکت تینت را روی نقاط تیره صورت بزنید. مانند زیر چشم، پلک­ها، خطوط خنده و ...آن را با انگشتانتان بمالید، سپس با براش پخش کنید.


قدم سوم: پودر

از قوی ترین پودر آرت دکو استفاده کنید و با استفاده از براش به خط صورتتان بزنید. ( از خط مو تا چانه) تا جلوی عرق کردن را بگیرد و بیس میک­ آپ را ثابت کند.


چشم ها

چشم ها در آرایش محیط کار بسیار تاثیر گذارند و با آرایش درست و مناسب می­توانید چهره ای مصمم و شیک از خود جلوه دهید.


قدم اول: ابرو

از مداد دیزاینر استفاده کرده و ابروهای خود را با خط­های کوتاه پر و مرتب کنید. سپس از ژل ابرو بی رنگ استفاده کنید تا شکل ابرویتان را ثابت نگاه دارد.برای میک­ آپ چشم با دوام، از فوندیشن سایه استفاده کنید. آن را به آرامی روی پلک خود بزنید. این کار باعث یکدست شدن و نرمی پلک شما می­شود و اجازه میدهد سایه بهتر روی پلک بشیند و پیگمنت هایش بیشتر جلوه کند. سپس با براش سایه، سایه شماره ۵۵۵ را روی پلک تا نزدیک ابرو پخش کنید. سپس شماره ۱۷ را به قسمت خارجی تر پلک بزنید و کامل پخش کنید تا سایه ای تیره و یک دست داشته باشید. و در آخر از شماره ۵۳۰ برای بقیه پلک استفاده کنید و آن را به آرامی پشت پلک پخش کنید.


قدم دوم: خط چشم

خط چشم، حالت با دقت و مصممی به شما میدهد.صورتتان را به عقب خم کنید و با خط چشم ماندگار مایع ، خطی نازک دقیقا روی خط مژه ها بکشید.برای راحت تر کشیدن خط چشم میتوانید سه مرحله را انجام دهید:اول خطی نازک روی خط مژه بکشید.دوم سر خط چشم را در داخلی ترین نقطه چشم بگذارید و صاف به وسط چشم وصل کنید.سوم یک وینگ در گوشه چشم خود بکشید و سپس خط را به وینگ وصل کنید.


قدم سوم: ریمل

برای پر شدن مژه ها از lash booster  استفاده کنید و سپس برای بلند تر شدنشان از all in one .استفاده از این دو نوع ریمل و به این ترتیب باعث پر و بلند نشان دادن مژه ها می­شود ، اما آن ها را زشت و زخیم نشان نمی­دهد.


خط لب و رژ لب

از بیوتی بالم استفاده کنید تا لب هایتان نرم و روغنی شود و رنگ طبیعی به لب بازگردد. سپس از خط لب نرم ضد آب شماره  استفاده کنید. با خط لب دیگر رژ لب کج کشیده نمیشود و شما لبی تمیز و زیبا خواهید داشت.خط ها را کشیده و به آرامی با انگشتانتان محوش کنید. سپس از خط لب ضد آب شماره ۱۹ استفاده کنید. در آخر می توانید از رژ لب شماره ۷۴ استفاده کنید


رژ گونه


شماره ۱۹ رنگی شاداب و هلویی دارد و بسیار مناسب آرایشتان است. و پیگمنت بالایی دارد. آن را به آرامی با براش رژگونه روی گونه هایتان پخش کنید.

آرایش کردن با لوازم آرایش آرت دکو

آرت دکو در پاییز

پاییز از راه رسیده و زمان آرایش پاییزی نیز با آن رسیده.برند آرت دکو لاین جدید محصولات آرایشی پاییزه خود را به بازار عرضه کرده که شامل تمام محصولات آرایشی مانند رژ لب؛ سایه، ریمل، خط چشم و ... می­شود.این لاین آرایشی ترکیبی مدرن، کلاسیک و شیک است؛ و رنگ های به کار رفته بسیار زنانه و زیبا هستند.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

پالت سایه
یکی از زیباترین آیتم های این لاین، پالت سایه مگنتیک است.این سایه علاوه بر رنگ های گرم پاییزی برای چشم، چند عدد سایه ابرو هم به پالت اضافه کرده که ست کامل و پرکاربردی است.برای این لاین ۶ پالت سایه طراحی شده که یکی از پالت ها شامل سایه ابرو هم می­شود. تمام رنگ ها بسیار زیبا، گرم و مناسب هر نوع آرایش پاییزه هستند.این پالت ها حالت مگنتی دارند و دانه­ ای جدا می­شوند. و شما میتوانید به راحتی دانه های سایه از پالت های مختلف این لاین را جدا کرده و پالت مورد علاقه تان را بسازید. همچنین پالت های مگنتی سایز بسیار مناسبی دارند و برای استفاده هرروزه داخل کیفتان عالی اند. در­های مگنتی این پالت اجازه باز شدن ناگهانی را نمیدهند و از ریختن و شکستن سایه جلوگیری می­کنند.رنگ سایه­ ها  بسیار پیگمنتیک است و فوق العاده نرم و به راحتی قابل پخش شدن است. رنگ­های بسیار زیبا مانند زیتونی،قهوه ­ای، طوسی که به تمام رنگ چشم­ها میاید و با آرایش کم و طبیعی بسیار سازگار است.

رژگونه
یک پالت رژگونه سه تایی با رنگ رز و صورتی و بسیار پررنگ و پیگمنتیک. به همراه یک براش بسیار عالی و نرم. این پالت دو رنگ براق و یک رنگ مات دارد که همگی در خانواده صورتی قرار میگیرند، و برای یک آرایش ساده پاییزی بسیار پرکاربرد و زیبا هستند.

ریمل و خط چشم
ریمل اولترا یک ریمل فوق ­العاده است. حجم دهی و افزایش طول مژه را به زیباترین شکل انجام میدهد و مژه هارا به راحتی از هم جدا می­کندو روی مژه اصلا سنگینی نمی­کند. همچنین دوام بسیار بالایی دارد و در طول روز ریزش نمی­کند.خط چشم ماژیکی آرت دکو رنگ تازه ای را ترند کرده که مشکی کامل نیست و تقریبا به طوسی میزند. و برای کشیدن خط چشم های گربه ای بسیار راحت و با دوام است.

رژلب
آرت دکو و لاین آرایشی اش به رژ لب های فراوانش معروف است؛این مجموعه شامل دو رژ مایع و چهار رژ جامد مات است.رژلب مات برای آرایش های پاییزی بسیار جذاب است، به خصوص با این رنگ های زیبا ترکیب جذابی را تشکیل میدهد.رژها بوی وانیل می دهند و بسیار راحت و روان کشیده می­شوند و بسیار پررنگ هستند. این مجموعه شامل رنگ های قرمز، آجری، قهوه­ ای و صورتی گرم است.رژلب های مایع این لاین، بسیار خوش رنگ هستند و پس از خشک شدن مات می­شوند.بافت رژ بسیار نرم و مانند بقیه محصولات شامل پیگمنت بالا است. سری رژ کمک می­کند که آن را بسیار بهتر و تمیزتر روی لبتان بکشید و پس از خوردن یک وعده غذایی، تقریبا پاک نمی­شود.رنگ های این لاین شامل قرمز پررنگ و قرمز مایل به قهوه ای ست.

انتخاب زیورآلات مناسب با رنگ پوست شما

اگر به دنبال زیورآلاتی هستید که برای همه افراد مناسب باشد، شما کار دشواری را پیش رو دارید. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد که جواهرات در افراد مختلف، متفاوت به‌نظر می‌رسد، اما یکی ازمهم‌ترین عوامل آن زمینۀ رنگ پوست است. برخی از فلزات و سنگ‌ها در مقایسه با بعضی از رنگ پوست‌ها بهتر به‌نظر می‌آیند. با درک اینکه چگونه فلزات مختلف باعث زیبایی بیشتر در رنگ پوست‌های متفاوت می‌شوند، شما قادر هستید که زیورآلات بهتری را برای خود پیدا کنید.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

رنگ زمینه پوست خود را مشخص کنید
برای تعیین رنگ پوست بهتر است در نور طبیعی به پوست خود نگاه کنید؛ طوری که رگ‌های شما قابل دیدن باشند. برای بیشتر افراد مچ دست معمولا انتخاب مناسبی است. اگر رگ‌های شما آبی یا بنفش به نظر می‌رسند، رنگ پوست سرد دارید. اگر رگ‌های شما سبز به‌نظر می‌رسند، رنگ پوست گرم دارید. اگر رگ‌ها در برخی مناطق آبی و در برخی دیگر سبز دیده می‌شوند، شما زمینه پوست خنثی دارید.

انطباق رنگ زمینه پوست با فلزات
هنگامی که زمینۀ گرم یا سرد دارید، انتخاب فلز مناسب با پوست شما آسان است. افرادی که پوست سرد دارند با فلزات روشن و سفید مانند طلای سفید، پلاتین و سیلور زیباتر به نظر می‌آیند. افرادی که پوست گرم دارند با طلای زرد، رزگلد، مس و برنج خوب به نظر می‌رسند. اگر زمینه پوست خنثی دارید، هم طلای سفید و هم طلای زرد برای شما مناسب است.

تطبیق رنگ پوست با سنگ‌ جواهرات
منطبق کردن رنگ‌های فلز با پوست به شما کمک می‌کند تا از خوب بودن جواهرات روی بدن خود اطمینان داشته باشید، اما این فلزات به تنهایی تمرکز اصلی برای انتخاب زیورآلات نیستند. سنگ‌های قیمتی که مطابق پوست شما هستند، به داشتن ظاهر درخشان و منسجم‌تر شما کمک می‌کنند. زمینه رنگ سرد پوست در برابر رنگ‌های روشن مانند قرمز، آبی، بنفش و سبز بهتر به نظر می‌رسند، چرا که باعث شادابی و سرزندگی برای پوست‌های سرد هستند. زمینه رنگ‌های خاکی و به اصطلاح زمینی، با رنگ‌هایی مانند نارنجی، قهوه‌ای، زرد و فیروزه‌ای بسیار ایده‌آل به نظر می‌آیند. چرا که ته رنگ پوستی آنها هم مانند خاک است.

آبا رنگ زمینۀ پوست واقعا مهم است؟
وقتی صحبت از جواهرات و زیورآلات می‌شود، هیچ دلیل و قانون مشخصی در مورد اینکه کدام فلز را می‌توانید انتخاب کنید یا کدام را نباید انتخاب کنید، وجود ندارد. اگر شما زمینه پوست سرد دارید اما عاشق رنگ رزگلد هستید پس همانرا انتخاب کنید و بپوشید. بیشتر افراد که بین رنگ سرد و گرم قرار می‌گیرند، این امکان برای آنهاوجود دارد که قوانین را به دلخواه خودشان تغییر دهند.  قاعده زمینۀ رنگ پوست تنها یک راهنما برای شماست و شخصیت، سبک و استایل شما تأثیر زیادی بر آن دارد و شما باید اینها را درنظر بگیرید.

جواهرات جدید را امتحان کنید
امروزه مخلوط کردن فلزات، سنگ‌ها و ساختارهای متنوع، چیزی نیست که شما باید از آن دوری کنید. از قطعات جدید روی جواهرات نترسید و آنها را امتحان کنید تا آن چیزی کهدوست دارید را بیابید، حتی اگر لزوما برای پوست و بدن شما مناسب نباشد. اگر زیورآلاتی را دوست دارید که باعث ایجاد اعتماد به نفس در شما می‌شود، در استفاده از آن نترسید.

10 قانون برای انتخاب درست زیورآلات

استفاده از زیورآلات قوانین خاص خود را دارد و رعایت کردن آن‌ها باعث زیبا تر شدن استایل شما می‌شود. در ادامه به ۱۰ تا از مهم ترین قوانین آن می‌پردازیم.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

بیشتر از ۳ الی ۴ آیتم بزرگ در استایلتان استفاده نکنید
استفاده از چند آیتم بزرگ در استایلتان ایرادی ندارد، به شرطی که همه آنها از نظر رنگ و شکل و جنس بهم بیایند و استایل شما را آراسته تر و زیبا تر نشان دهند.

روی یقه های بزرگ شال گردن نندازید
اگر کت یا کاپشنتان یقه بزرگی دارد از استفاده از شال گردن روی آن پرهیز کنید. به جایش می­توانید از شال نازک­ تری زیر کتتان استفاده کنید که شیک تر و آراسته تر باشد و ظاهر شما را مرتب تر نشان دهد.

اگر ست جواهراتتان کوچک است، همه را باهم استفاده کنید
خیلی ها اعتقاد دارند اگر تمام یک ست را باهم استفاده کنیم، بی سلیقگی محسوب می­شود. اما همه چیز به سایز ستی که استفاده می­کنید بستگی دارد، اگر سایز آن­ها بزرگ است بهتر است ازیک یا دو تکه استفاده کنید اما برای ست­های ریز، استفاده همه قطعات باهم می­تواند بسیار شیک و زیبا باشد.

ست کردن رنگ کیف و کفش را فراموش کنید
ست کردن رنگ کیف و کفشتان باهم، قانونی اجباری نیست. به طور مثال: اگر کفش­های درخشان یا جیغ پوشیده­اید، بهتر است کیفی با رنگ خنثی با آن ست کنید.

لباس روشن و قابل توجه یا اکسسوری­های جیغ و بزرگ
هنگامی که به پوشیدن لباسی فکر می­کنید، به تاثیری که میخواهید روی دیگران بگذارید هم فکر کنید. بر آن اساس استایل خود را انتخاب کنید.برای تکمیل یک استایل درست همه­ ی اکسسوری و لباس هایتان باید بهم بیایند و همدیگر را تکمیل کنند: به طور مثال یک لباس با یقه­ی پفی، با گردنبند مروارید ،استایل جذابی نخواهد شد.

با پیراهن ­های مجلسی ساعت را فراموش کنید
ساعت برای استایل کاری، روزمره، ورزشی و تقریبا همه چیز کارساز است. اما برای استایل مجلسی هرگز گزینه خوبی نیست.

انگشتر بزرگ برای همه نیست
به یاد داشته باشید که انداختن انگشتر بزرگ برای همه نیست. کسانی که انگشت­های کوتاه یا تپل دارند، انداختن انگشتر بزرگ باعث کوتاه تر نشان دادن انگشتشان میشود.

دستکش هایتان را ست کنید
اگر به پوشیدن دستکش علاقه دارید، به یاد داشته باشید که رنگ آن را با یکی از آیتم هایتان ست کنید. بهتر است آن را با کفش،کمربند یا رژ لبتان ست کنید.

با استایل رنگ خنثی کفش مشکی نپوشید
با لباس های روشن و به خصوص رنگ­های آرام و خنثی، بهتر است از کفش های رنگ روشن استفاده کنید. رنگ های تیره با این نوع استایل همخوانی ندارند.

 اکسسوری های شلوغ با لباس ساده
اگر از کیف یا گردنبند­های شلوغ، رنگی، یا سنتی استفاده می­کنید، بهتر است آن ها را با لباس های ساده تر بپوشید تا به چشم بیایند. زیرا اگر لباستان هم مانند بقیه استایلتان شلوغ باشد نه تنها هیچ چیز به درستی دیده نمی­شود بلکه می­تواند برای اطرافیانتان آزار دهنده هم باشد.

۱۰ نکته آسان برای ریبایی در تابستان

موهای حالت‌دار با هایلایت‌های نامحسوس، پوست آفتاب خورده، چشم‌های گربه‌ای و لب قرمز-حتی برای وقت گذرانی در ساحل، از زیبایی ها در تابستان هستند. مثل همیشه ما در بهار برای چنین روزهایی خیال‌پردازی می‌کنیم؛ درحالی که مجعد شدن مو، رطوبت و کرم ضدآفتاب هنوز هم از مشکلات هوای گرم هستند. بیایید صادق باشیم، وقتی در تقویم‌تان برنامه‌های سرگرم‌کننده مشخص می‌شود، آخرین چیزی که می‌خواهید این است که میان وسایل گرمایشی بنشینید و آرایش کنید. بنابراین برنامه جدید این است که کارهایمان را راحت‌تر انجام دهیم و نکات زیبایی تابستانی را آسان‌تر انجام دهیم.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

نکته اول

روز را با مرطوب کننده مناسب همۀ پوست‌ها که دارای ضدآفتاب نیز هست، شروع کنیم. اگر کرم مناسب را انتخاب کنید سریع روی پوست شما می‌خوابد. یک پودر ضدآفتاب در کیف خود داشته باشید تا در طول روز با از بین رفتن لایه کرم، مجددا از پوست خود محافظت کنید. برای استفاده از کرم‌ها، روی گونه‌ها، بینی، بالای لب و  خط رویش مو تمرکز بیشتری داشته باشید

نکته دوم

اگر موهای حالت‌دار را در نظر دارید، از اسپری دست‌ساز نمک به جای حالت‌دهنده‌های مو استفاده کنید. یا اگر وقتی برای ساختن آن ندارید، یک بطری از آن را بخرید. نمک به شما کمک می‌کند تا وزن موهای مجعد و وز شده کم شود و حالت آنها بهبود پیدا کند و با کمترین زحمت به شما ظاهری جذاب می‌بخشد. اگر موهای صاف و لخت دارید از شامپوهای خشک کننده استفاده کنید.

نکته سوم

دست‌هایتان را با لاک‌های بی رنگ که اجزای ناخنتان را نمایان می‌کند، زیبا کنید. البته مراقب باشید که این رنگ در برابر افتاب زرد شده و به راحتی از صدف ناخن جدا می‌شود. پس ناخن‌هایتان را با رنگ صورتی کمرنگ و نوک سفید رنگ، زیباتر کنید.

نکته چهارم

هنگام خواب، کرم حاوی اسید لاکتیک یا اوره را روی پاهای خود بمالید. اگر این مورد خیلی شما را اذیت نمی‌کند، بهتر است با جوراب بخوابید. فقط در یک هفته یا کمی بیشتر، پاهای شما به طرز چشمگیری نرم‌تر خواهد شد و شما نیازی به سنگ‌پا برای از بین رفتن پوسته‌های پا ندارید. شما می‌توانید همین کار مشابه را با پوست زانو و آرنج هم انجام دهید.

نکته پنجم

سعی کنید موهای خود را بعد از حمام کردن مرتب کنید. اجازه دهید حدود ۷۵ درصد از رطوبت مو از بین برود، سپس آن را بپیچانید و از پشت ببندید. تمام روز آن را با همین مدل نگه دارید و بخوابید. وقتی موهای خود را باز می‌کنید، موهای حالت دار لطیف خواهید داشت. برای داشتن موهای مواج، دسته‌ی موهایتان را ببافید.

نکته ششم

پوست خوب دارید اما علاقه‌مند به رنگ‌های دیگر پوست هستید؟ اگر صبور هستید و راه آسانی برای برنزه شدن می‌خواهید بهتر است به جای قرار گرفتن در معرض آفتاب، چند قطره از مایع برنز کننده را در کرم مرطوب‌کننده خود اضافه کنید تا پوست طبیعی برنز شده داشته باشید.

نکته هفتم

برای اینکه موهای دم اسبی و جمع‌شده‌تان بیشترو زیباتر به چشم بیاید، موهایتان را مطابق نوع گردی صورت در شیک‌ترین حالت ممکن ببندید. تصور کنید که شما خطی برای زاویۀ گونه ترسیم می‌کنید، موی دم اسبی خود را در راستای این خط قرار دهید. این عمل ساختار استخوان‌بندی چهره شما را بیشتر نمایان می‌کند.

نکته هشتم

همراه رژگونه از  براق کننده نیز استفاده کنید. استفاده از رنگ مرجانی روی گونه‌ها، به هر پوستی حالت "روزی را زیر آفتاب گذرانده" می‌دهد و استفاده از آن تنها چند ثانیه طول می‌کشد. همراه این رنگ می‌توانید از رژ لب‌های صورتی براق استفاده کنید. همچنین همراه با این رنگ دیگر نیازی به داشتن آرایش‌های غلیظ ندارید.

نکته نهم

از داشتن چتری و کوتاه‌ کردن آنها قبل از تابستان خودداری کنید. تلاش برای تغییر دادن اوضاع در این فصل بسیار عادی است اما یادگیری اینکه چگونه با رطوبت هوا و عرق روی پیشانی به چتری‌های خود استایل دهید، دشوار است و همین به تنهایی می‌تواند آرامش شما را از بین ببرد. تا پاییز برای این مدل مو صبر کنید. اگر درحال‌ حاضر چتری دارید، در تابستان مدل موی خود را با بالا زدن چتری به کمک گیره‌سر کوچک، تغییر دهید. با این کار زیبا به نظر می‌رسید و کمتر عرق می‌کنید.

نکته دهم

کلاه مورد علاقه خود را پیدا کنید. از اول تا آخر تابستان بسیار پیش می‌آید که در معرض نور شدیدآفتاب قرار بگیرید و هر متخصصی این نکته را به شما می‌گوید که تنها استفاده از ضدآفتاب کافی نیست. حالا با استفاده از یک کلاه هم مشکل نور آفتاب حل می‌شود و هم موهای شما در برابر رطوبت کمتر مجعد می‌شود.

نکته آخر

و در آخر، در روزهایی که استفاده از کانسیلر زیر چشم برایتان دشوار به نظر می‌آید، از یک عینک آفتابی با فریم بزرگ اسفاده کنید.