لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

10 قانون برای انتخاب درست زیورآلات

استفاده از زیورآلات قوانین خاص خود را دارد و رعایت کردن آن‌ها باعث زیبا تر شدن استایل شما می‌شود. در ادامه به ۱۰ تا از مهم ترین قوانین آن می‌پردازیم.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

بیشتر از ۳ الی ۴ آیتم بزرگ در استایلتان استفاده نکنید
استفاده از چند آیتم بزرگ در استایلتان ایرادی ندارد، به شرطی که همه آنها از نظر رنگ و شکل و جنس بهم بیایند و استایل شما را آراسته تر و زیبا تر نشان دهند.

روی یقه های بزرگ شال گردن نندازید
اگر کت یا کاپشنتان یقه بزرگی دارد از استفاده از شال گردن روی آن پرهیز کنید. به جایش می­توانید از شال نازک­ تری زیر کتتان استفاده کنید که شیک تر و آراسته تر باشد و ظاهر شما را مرتب تر نشان دهد.

اگر ست جواهراتتان کوچک است، همه را باهم استفاده کنید
خیلی ها اعتقاد دارند اگر تمام یک ست را باهم استفاده کنیم، بی سلیقگی محسوب می­شود. اما همه چیز به سایز ستی که استفاده می­کنید بستگی دارد، اگر سایز آن­ها بزرگ است بهتر است ازیک یا دو تکه استفاده کنید اما برای ست­های ریز، استفاده همه قطعات باهم می­تواند بسیار شیک و زیبا باشد.

ست کردن رنگ کیف و کفش را فراموش کنید
ست کردن رنگ کیف و کفشتان باهم، قانونی اجباری نیست. به طور مثال: اگر کفش­های درخشان یا جیغ پوشیده­اید، بهتر است کیفی با رنگ خنثی با آن ست کنید.

لباس روشن و قابل توجه یا اکسسوری­های جیغ و بزرگ
هنگامی که به پوشیدن لباسی فکر می­کنید، به تاثیری که میخواهید روی دیگران بگذارید هم فکر کنید. بر آن اساس استایل خود را انتخاب کنید.برای تکمیل یک استایل درست همه­ ی اکسسوری و لباس هایتان باید بهم بیایند و همدیگر را تکمیل کنند: به طور مثال یک لباس با یقه­ی پفی، با گردنبند مروارید ،استایل جذابی نخواهد شد.

با پیراهن ­های مجلسی ساعت را فراموش کنید
ساعت برای استایل کاری، روزمره، ورزشی و تقریبا همه چیز کارساز است. اما برای استایل مجلسی هرگز گزینه خوبی نیست.

انگشتر بزرگ برای همه نیست
به یاد داشته باشید که انداختن انگشتر بزرگ برای همه نیست. کسانی که انگشت­های کوتاه یا تپل دارند، انداختن انگشتر بزرگ باعث کوتاه تر نشان دادن انگشتشان میشود.

دستکش هایتان را ست کنید
اگر به پوشیدن دستکش علاقه دارید، به یاد داشته باشید که رنگ آن را با یکی از آیتم هایتان ست کنید. بهتر است آن را با کفش،کمربند یا رژ لبتان ست کنید.

با استایل رنگ خنثی کفش مشکی نپوشید
با لباس های روشن و به خصوص رنگ­های آرام و خنثی، بهتر است از کفش های رنگ روشن استفاده کنید. رنگ های تیره با این نوع استایل همخوانی ندارند.

 اکسسوری های شلوغ با لباس ساده
اگر از کیف یا گردنبند­های شلوغ، رنگی، یا سنتی استفاده می­کنید، بهتر است آن ها را با لباس های ساده تر بپوشید تا به چشم بیایند. زیرا اگر لباستان هم مانند بقیه استایلتان شلوغ باشد نه تنها هیچ چیز به درستی دیده نمی­شود بلکه می­تواند برای اطرافیانتان آزار دهنده هم باشد.