لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

۱۰ نکته آسان برای ریبایی در تابستان

موهای حالت‌دار با هایلایت‌های نامحسوس، پوست آفتاب خورده، چشم‌های گربه‌ای و لب قرمز-حتی برای وقت گذرانی در ساحل، از زیبایی ها در تابستان هستند. مثل همیشه ما در بهار برای چنین روزهایی خیال‌پردازی می‌کنیم؛ درحالی که مجعد شدن مو، رطوبت و کرم ضدآفتاب هنوز هم از مشکلات هوای گرم هستند. بیایید صادق باشیم، وقتی در تقویم‌تان برنامه‌های سرگرم‌کننده مشخص می‌شود، آخرین چیزی که می‌خواهید این است که میان وسایل گرمایشی بنشینید و آرایش کنید. بنابراین برنامه جدید این است که کارهایمان را راحت‌تر انجام دهیم و نکات زیبایی تابستانی را آسان‌تر انجام دهیم.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

نکته اول

روز را با مرطوب کننده مناسب همۀ پوست‌ها که دارای ضدآفتاب نیز هست، شروع کنیم. اگر کرم مناسب را انتخاب کنید سریع روی پوست شما می‌خوابد. یک پودر ضدآفتاب در کیف خود داشته باشید تا در طول روز با از بین رفتن لایه کرم، مجددا از پوست خود محافظت کنید. برای استفاده از کرم‌ها، روی گونه‌ها، بینی، بالای لب و  خط رویش مو تمرکز بیشتری داشته باشید

نکته دوم

اگر موهای حالت‌دار را در نظر دارید، از اسپری دست‌ساز نمک به جای حالت‌دهنده‌های مو استفاده کنید. یا اگر وقتی برای ساختن آن ندارید، یک بطری از آن را بخرید. نمک به شما کمک می‌کند تا وزن موهای مجعد و وز شده کم شود و حالت آنها بهبود پیدا کند و با کمترین زحمت به شما ظاهری جذاب می‌بخشد. اگر موهای صاف و لخت دارید از شامپوهای خشک کننده استفاده کنید.

نکته سوم

دست‌هایتان را با لاک‌های بی رنگ که اجزای ناخنتان را نمایان می‌کند، زیبا کنید. البته مراقب باشید که این رنگ در برابر افتاب زرد شده و به راحتی از صدف ناخن جدا می‌شود. پس ناخن‌هایتان را با رنگ صورتی کمرنگ و نوک سفید رنگ، زیباتر کنید.

نکته چهارم

هنگام خواب، کرم حاوی اسید لاکتیک یا اوره را روی پاهای خود بمالید. اگر این مورد خیلی شما را اذیت نمی‌کند، بهتر است با جوراب بخوابید. فقط در یک هفته یا کمی بیشتر، پاهای شما به طرز چشمگیری نرم‌تر خواهد شد و شما نیازی به سنگ‌پا برای از بین رفتن پوسته‌های پا ندارید. شما می‌توانید همین کار مشابه را با پوست زانو و آرنج هم انجام دهید.

نکته پنجم

سعی کنید موهای خود را بعد از حمام کردن مرتب کنید. اجازه دهید حدود ۷۵ درصد از رطوبت مو از بین برود، سپس آن را بپیچانید و از پشت ببندید. تمام روز آن را با همین مدل نگه دارید و بخوابید. وقتی موهای خود را باز می‌کنید، موهای حالت دار لطیف خواهید داشت. برای داشتن موهای مواج، دسته‌ی موهایتان را ببافید.

نکته ششم

پوست خوب دارید اما علاقه‌مند به رنگ‌های دیگر پوست هستید؟ اگر صبور هستید و راه آسانی برای برنزه شدن می‌خواهید بهتر است به جای قرار گرفتن در معرض آفتاب، چند قطره از مایع برنز کننده را در کرم مرطوب‌کننده خود اضافه کنید تا پوست طبیعی برنز شده داشته باشید.

نکته هفتم

برای اینکه موهای دم اسبی و جمع‌شده‌تان بیشترو زیباتر به چشم بیاید، موهایتان را مطابق نوع گردی صورت در شیک‌ترین حالت ممکن ببندید. تصور کنید که شما خطی برای زاویۀ گونه ترسیم می‌کنید، موی دم اسبی خود را در راستای این خط قرار دهید. این عمل ساختار استخوان‌بندی چهره شما را بیشتر نمایان می‌کند.

نکته هشتم

همراه رژگونه از  براق کننده نیز استفاده کنید. استفاده از رنگ مرجانی روی گونه‌ها، به هر پوستی حالت "روزی را زیر آفتاب گذرانده" می‌دهد و استفاده از آن تنها چند ثانیه طول می‌کشد. همراه این رنگ می‌توانید از رژ لب‌های صورتی براق استفاده کنید. همچنین همراه با این رنگ دیگر نیازی به داشتن آرایش‌های غلیظ ندارید.

نکته نهم

از داشتن چتری و کوتاه‌ کردن آنها قبل از تابستان خودداری کنید. تلاش برای تغییر دادن اوضاع در این فصل بسیار عادی است اما یادگیری اینکه چگونه با رطوبت هوا و عرق روی پیشانی به چتری‌های خود استایل دهید، دشوار است و همین به تنهایی می‌تواند آرامش شما را از بین ببرد. تا پاییز برای این مدل مو صبر کنید. اگر درحال‌ حاضر چتری دارید، در تابستان مدل موی خود را با بالا زدن چتری به کمک گیره‌سر کوچک، تغییر دهید. با این کار زیبا به نظر می‌رسید و کمتر عرق می‌کنید.

نکته دهم

کلاه مورد علاقه خود را پیدا کنید. از اول تا آخر تابستان بسیار پیش می‌آید که در معرض نور شدیدآفتاب قرار بگیرید و هر متخصصی این نکته را به شما می‌گوید که تنها استفاده از ضدآفتاب کافی نیست. حالا با استفاده از یک کلاه هم مشکل نور آفتاب حل می‌شود و هم موهای شما در برابر رطوبت کمتر مجعد می‌شود.

نکته آخر

و در آخر، در روزهایی که استفاده از کانسیلر زیر چشم برایتان دشوار به نظر می‌آید، از یک عینک آفتابی با فریم بزرگ اسفاده کنید.