لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

۵ قسمت مهم بدن که سن واقعی را نشان می دهد

در حالی که می­دانیم پیری اجتناب­ناپذیر است، اما می­توانیم از زودهنگام بودن آن با کمی تلاش جلوگیری کنیم. می­توانیم با خرج کردن کمی پول و زمان از داشتن زانوهای چروک و دست­های لک­دار جلوگیری کنیم.در ادامه به معرفی ۵ نقطه از بدن و صورت می­پردازیم که نشان­ دهنده­ ی سن واقعی شما هستند. همچنین روش­هایی را معرفی می­کنیم تا بتوانید بهتر از این نقاط مراقبت کنید.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


دهان

شما قهوه ­ی خود را چگونه می­نوشید؟ آیا نوشیدنی­ های خود را با نی می­نوشید؟ آیا سیگار می­کشید؟ با خود فکر کنید اگر این کارها را به طور مرتب و روزانه انجام دهید، دقیقا چه بلایی سر دهان و فرم لب­هایتان می­آورید. سعی کنید سیگار را ترک کنید و نوشیدنی­هایتان را از لبه­ ی لیوان و بدون نی بنوشید. حتما این قسمت از صورتتان را همیشه مرطوب نگه­ دارید. رطوبت تاثیر بسیار خوبی بر این ناحیه خواهد داشت. می­توانید از کرم­های دارای پپتید و نوروپپتید استفاده کنید. می­توانید مقدار کمی از کرم دور چشمتان را به این ناحیه بمالید اما بر خلاف دور چشم، دور دهان دارای منافذ است و ممکن است جوش بزند.


دست­ ها

دست­ها معمولا سن واقعی شما را نشان می­دهند، حتی اگر صورت شما جوان­تر به نظر برسد. زیرا دست­ها معمولا آسیب­پذیر هستند و بیشتر در معرض خورشید قرار می­گیرند. خورشید اولین و مهم­ترین دلیل پیری پوست و خط و خطوط و چین و چروک است. روی دستتان کرم ضد آفتاب بزنید. فراموش نکنید که تا جایی که ممکن است دست­هایتان را مرطوب نگه دارید. لوسیون صبح و ظهر و شب به این کار کمک می­کند. حتی می­توانید از محصولات چند منظوره استفاده کنید. یا می­توانید باقیمانده­ ی کرم ضد آفتاب صورتتان را روی دستتان بمالید.


گردن

مانند دست­ها، گردن نیز سن واقعی شما را نشان می­دهد. چون بیشتر خانوم­ ها فراموش می­کنند که از گردنشان خوب مراقبت کنند. بلوز یقه اسکی یا یک شال می­تواند گردن شما را بپوشاند، اما کار بهتر این است که از جوانی از پوست گردن خود مراقبت کنید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید زیرا گردن شما نیز در معرض آفتاب قرار می­گیرد. باقی­مانده­ی کرم ضد آفتاب صورتتان را روی گردن به صورت بالا و پایینی بمالید.


آرنج ­ها

در روز چند مرتبه آرنج خود را موقع صحبت کردن، غذا خوردن و فعالیت کردن خم و راست می­کنید؟ هزاران بار! اما نمی­شود فقط بخاطر ترس از چین و چروک آرنج­ها را خم نکرد، بنابراین بهترین کار این است که از آن­ها خوب مراقبت کنید. پوست آرنجتان را لایه ­برداری کنید.، زیرا پر از سلول­های مرده است. می­توانید از کرم­های مخصوص استفاده کنید. همچنین ترکیب نمک دریایی و روغن نارگیل نیز عالی است. بعد از آن مرطوب کردن را در صبح و عصر فراموش نکنید. حتی می­توانید از کرم ضدپیری نیز برای آن ناحیه استفاده کنید.


زانوها

زانوهای چین و چروک افتاده از نشانه­ های پیری پوست هستند و متاسفانه راه حل­ های زیادی برای برگشت این فرآیند وجود ندارد. متخصصین می­گویند که ورزش کردن کمک زیادی به حل این مسئله می­کند. اما فراموش نکنید که حتما زانوهایتان را مرتب و روزی چند مرتبه مرطوب کنید. روزی ۵ دقیقه زانوهایتان را به صورت بالا و پایینی ماساژ دهید تا مانند لیفت کردن عمل کند و از افتادگی زودرس پوست آن جلوگیری کنید. می­توانید از کرم­های سلولیت برای محکم و لیفت شدن پوستتان استفاده کنید. می­توانید آن را با کرم مرطوب کننده­ی روزانه ترکیب و استفاده کنید.

۵ قسمت مهم بدن که سن واقعی را نشان می دهد