لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

روش هایی ساده برای بستن مو

هنگامی که هوا گرم می­شود، هیچکس حوصله ­ی وقت گذاشتن روی استایل خود و درست کردن مو یا آرایش کردن را ندارد.آیاشما نیز حاضرید بدون وقت گذاشتن برای آرایش کردن، مو درست کردن یا رسیدن به تیپ و استایل خود  از خانه بیرون بروید؟در ادامه ما به شما چند راه حل ساده برای بستن موهایتان در تابستان و هوای گرم پیشنهاد می­کنیم تا بتوانید کمی به خودتان قبل از بیرون رفتن برسید و از ظاهر ساده­ تان لذت ببرید.این مقاله را فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


مدل موی خیس

هنگامی که از حمام خارج می­شوید موهای خیستان را به یک طرف شانه کنید و با گل سر‌ها و سنجاق­ های متعدد آن‌ها را مرتب کنید و ثابت نگه دارید. هنگامی که موهایتان خشک شد گل سر‌ها و سنجاق­ ها را آرام جدا کنید و پس از آن یک موی مرتب و شیک خواهید داشت که کاملا به همان شکل حالت گرفته است.


مدل بدون استفاده از سشوار

هنگامی که از حمام خارج می­شوید به موهایتان مهلت بدهید تا خود به خود خشک شود و از سشوار برای خشک کردن آن استفاده نکنید. پس از خشک شدن، موها‌یتان را به چهار قسمت تقسیم کرده و گل سر یا سنجاق بزنید. به مدت بیست دقیقه صبر کرده و گل سر‌ها یا سنجاق­ها را باز کنید و از دیدن موی حالت دار و زیبای خود لذت ببرید.


مدل موی دم اسبی بالا

اگر وقت زیادی ندارید یا عجله دارید و به دنبال مدل مویی شیک در عین حال ساده و زیبا هستید، موهای خود را خیس به صورت دم اسبی بالای سر خود بسته و دنباله‌های موهایتان را شانه کنید و از دیدن تاب خوردن آن لذت ببرید.برای زیبا تر شدن مدل موی دم اسبی،سعی کنید موهایتان را در بالاترین نقطه سر ببندید و دسته نازکی مو را از لای کش درآورده و به دور کش بپیچید و با گل سر یا سنجاق ثابتش کنید تا استایل شیک‌تری به موهای خود دهید.


بستن مو با روبان

برای ذخیره کردن وقت خود و درست کردن موهایتان بدون عجله، هنگامی که شب قبل، از حمام خارج می­شوید، موی خود را به جای کش با روبان در چند دسته ببندید و به راحتی به خواب بروید و صبح با دسته های موی زیبا با فرهای ملایم و طبیعی بیدار شوید.


بافتن موهایتان

گزینه­ی آخر که همیشه گزینه­ ی مناسبی است بافتن مو از زمان قدیم تا به حال طرفداران بسیاری داشته است و همچنان نیز دارد و هیچگاه از مد نمی‌افتد. بافت مو به شکل­های مختلف همیشه زیباست و استایل جذاب و شیکی را به شما می­دهد.می­توانید هنگامی که مویتان خیس است آن را خوب ببافید. اگر مایل بودید با همان استایل باشید و اگر به موی فر علاقه مند هستید،می­توانید شب تا صبح با موی بافته شده بخوابید تا صبح موی فر دار بسیار زیبا و جذابی داشته باشید و از دیدن استایل و موهای خود لذت ببرید.

روش هایی ساده برای بستن مو