لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

نکات مراقبتی شبانه برای پوست

مراقبت از پوست درشب و قبل از خواب بسیار مهم میباشد زیرا منافذ پوست شما بازشده و نیاز به نفس کشیدن دارد پس رعایت این نکات برای مراقبت از پوستتان در شب ضروری است وهمینطور  رعایت نکردن آن نه تنها تاثیرات جبران ناپذیری بر پوستتان می گذارد بلکه باعث چین و چروک و چهره شما را پیرتر نشان می دهد.پس با رعایت نکات مراقبتی شبانه برای پوست که ما به شما  توصیه میکنیم باعث زیبایی و شادابی پوست خود شوید.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

شستن صورت قبل از خواب
هیچ دلیلی نشستن صورتتان قبل از خواب را توجیح نمیکند.لطفا قبل از خواب حتی اگر آرایش هم ندارید صورتتان را بشویید واز اآلودگی هایی که در طول روز و طولانی مدت بر روی صورتتان انباشته شده پاک کنید.وست شما در طول شب به بازسازی و ترمیم آسیب‌های روزانه می‌پردازد و وقتی با چربی‌ها، آلودگی‌ها و آرایش انبار شده روی آن به خواب می‌روید، فرصت بازسازی را از پوست خود گرفته و زمینه را برای آسیب دیدنش فراهم می‌کند.

به موقع و به اندازه بخوابید
اگر شادابی و آرامش همیشگی پوستتان را میخواهید  شما نیاز به حداقل ۶ تا ۸ ساعت خواب مدام شبانه دارید.پس به هنگام خواب چراغ اتاغ را خاموش کرده و بگذارید پوستتان در هنگام شب ترمییم شود.خواب نا کافی و بد موقع به سلامت پوست شما آسیب می رساند.

انتخاب درست کرم صورت
انتخاب کرم اشتباه برای صورت، درست به اندازه استفاده نکردن از آن می‌تواند برای پوستتان دردسرساز باشد. اگر پوستِ چربی دارید و در کرم شبتان هم چربی ترکیب شده یا اینکه زیر آفتاب شدید کار می‌کنید، اما کرم ضدآفتابتان SPF کمتر از ۳۰ دارد، به تدریج  پوستتان با جوش‌ها یا لکه‌ها پوشانده می شود  ویا منافذ پوستتان هر روز بازتر خواهد شد.

شستن زود به زود بالشتتان
همانگونه ک میدانید بالش همانطور که تاثیر مهمی بر خواب شما دارد بر  سلامت و زیبایی پوست شما هم نقش مهمی را ایفا میکند.سعی کنید بالشتتان را هفته ای یک بار شسته تا زمینه را برای آلوده کردن پوستتان و بروز جوش و آکنه بر روی آن فراهم نکنید.علاوه براین انتخاب پارچه های نخی و لطیف را  برای بالشتتان به شما توصیه میکنیم.

استفاده از کرم های مرطوب کننده 
حتی اگر شما از ان دسته از افراد هستید که پوست شما  کاملا  چرب است و همیشه برق میزند هم باید از کرم های مرطوب کننده به صورت روزانه  استفاده کنید.پوست شما به‌ویژه در فصل زمستاaن به این کرم‌ها نیاز دارد و اگر آن‌ها را حذف کنید، بیشتر از قبل چربی‌سازی کرده و صورت شما را جوش‌جوشی می‌کند

تغذیه سالم برای پوست
کرم‌های مرغوب و معروف کافی نیستند!گرچه مفید هستند، اما نمی‌توانند همه نیاز پوست شما به ویتامین‌های ضروری مثل ویتامین‌های گروه B را تامین کنند.پس ما به شما مصرف سبزیجات و میوه‌های تازه و چربی‌های اشباع نشده را توصیه میکنیم که مانع ازافتادگی و پیر شدن پوست شما  به صورت طبیعی می شود.