لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

چند روش برای رفع لکه های تیره پوست

بیماری های پوستی بسیار شایع است که یکی از آنها وجود لکه های تیره روی پوست می شود.در اینجا چند راهکار را برای رفع لکه های تیره روی پوست را به شما معرفی میکنیم.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو میخوانید.

دلایل ایجاد لکه های تیره روی پوست
ایجاد لکه های پوستی یکی از شایع ترین بیماریهای پوستی می باشد که ممکن است  به صورت ناگهانی و در هر سنی بر روی پوست ظاهر شود که قطعا بی دلیل نیست.عوامل مهمی همانند آفتاب،التهاب، تغییرات هورمونی، مصرف داروهای شیمیایی، بعضی از بیماریهای جسمی مانند بیماری کبد و پیری و یا حساسیت پوستی میتواند دلیل بروز این لکه های تیره بر روی پوست شوند.ما در اینجا با استفاده از مواد طبیعی شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید از شر این لکه های تیره خلاص شوید.

استفاده از سیب زمینی
شما می توانید چند برش سیب زمینی یا آب سیب زمینی را رویلکه های حساس ,قرمز و تیره پوست خود بگذارید و بعد ازچند دقیقه آن از روی پوست خود با آب رابشویید.این کار باعث  و روشن شدن واز بین رفتن این لکه ها از رویپوست شما میشود.پس از۷-۸ بارانجام مدام  این روش می توانید تغییرات مثبت را به خوبی مشاهده ک

 خواص آلوئه ورا
همانطور که می دانید آلوئه ورا علاوه بر این که تغذیه کننده پوست است خواص ضد پیری را هم به دنبال دارد.شما می توانید برگ های آلوئه ورا را نصف کرده و مایع ژله ای مانندی که درون آن وجود دارد را بر روی پوست خود بمالید و بعد از این که خشک شد آن رابشوید.قطعا تاثیرات شگف انگیز آن را مشاهده خواهید کرد.

پرتقال 
همانطور که می دانید پرتقال دارای ویتامین c بوده که برای پوست بسیار مفید می باشد.شما می توانید۱ قاشق غذا خوری پودر پوست پرتفال را با ۳ قاشق غذا خوری شیر مخلوط کرده تا به صورت ماسک در آماده و روی پوست خود برای مدت ۱۰-۱۵دقیقه بگذارید و سپس بشویید

لیمو  
لیمو یکی دیگر از مواد طبیعی است که خواص سفید کننده بسیار قوی دارد.برای این روش چند قطره لیمو تازه را روی پنبهیا پد ریخته و آن را روی پوست خود بمالید  و بعد از خشک شدن بشویید.این روش را هر روز به مدت دو هفته انجام دهید.

شما همچنین میتوانید آب لیمو را با عسل مخلوط کنید و این ماسک را  به پوست خود بمالید ، این ماسک به روشن شدن ، تغذیه ، لایه برداری و حتی رنگ پوست شما کمک می کند.

سرکه سیب و آب
برای درست کردن یک تونر خونگی شما می نوانید از مخلوط آب و سرکه سیب استفاده کنید.این مخلوط را بر روی لکه های تیره بمالید و بگذارید تا خشک شود و بعد با آب بشویید.

ازاین تونر تا زمانی که لکه های تیره پوست روشن شود استفاده کنید.

 خواص روغن نارگیل
روغن نارگیل به دلیل اینکه حاوی مقادیر زیادی ویتامین است نه تنها برای مو بلکه برای پوست هم نیز بسار مفید می باشد که باعث تغذیه ،مرطوب کردن و ضد باکتری برای لکه های پوست  باشد.

از روغن های سرد فشرده استفاده کنید که دارای ویتامین بیشتری می باشد  .

تغییر عادات اشتباه 
قرار گرفتن در معرض نور خورشید یکی از علت های به وجود آمدن لکه های تیره بر روی پوست می باشد نور خورشید باعث تولید ملانین بر روی پوست می شود که  برای  سلامتی ما مضر می باشد.

زمانی که بیشتر درمعرض نور خوشید  هستید ، مجبور می شوید مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید ، ضد آفتاب ها از مواد شیمیایی تشکیل شده اند که خود این مواد باعث تیره شدن لکه ها می شوند. اگر پوست شما مستعد لکه های تیره هستند استفاده از ضد آفتاب ها را کاهش دهید.