لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

رنگ رژ لب مناسب برای شما

در دنیای مد و فشن امروز هزاران رنگ برای انتخاب وجود دارد. این موضوع هم می­تواند باعث خوشحالی باشد هم می­تواند انتخاب را بسیار سخت و خسته کننده کند. اگر اطلاعات نسبی راجع به ترکیب رنگ پوست خود داشته باشید، انتخاب رنگ رژ لب می­تواند برایتان آسان­ تر و لذتبخش ­تر باشد. در ادامه ما به شما کمک می­کنیم که بهترین رژ را برای خودتان انتخاب کنید. رژی که به رنگ پوست شما بیاید و زیبایی صورتتان را برجسته کند.این مطالب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خونید.


رنگ زمینه­ خودتان را پیدا کنید

اگر می­خواهید که رژ مناسبتان را پیدا کنید، باید رنگ زمینه­ ی خودتان را بشناسید. هرکسی یک رنگ زمینه دارد که یا زرد و گرم است، یا صورتی و سرد است یا بین این­ها و یا خنثی است. اگر بدانید که در کدام دسته قرار می­گیرید، انتخاب آسان­تری خواهید داشت. برای تشخیص رنگ زمینه به رنگ­های داخل مچ دستتان نگاه کنید. رگ­های آبی یا بنفش نشان می­دهد که رنگ زمینه­ ی شما سرد است و رگ­ های سبز نشان­ دهنده­ ی رنگ گرم است. اگر نمی­توانید تشخیص دهید که رگ­ های شما آبی یا سبز هستند، احتمالا رنگ زمینه­ ی شما خنثی است و این بدین معنی است که شما از هر دو طیف رنگی گرم و سرد می­توانید استفاده کنید. خانوم­ هایی با رنگ پوست زیتونی معمولا رنگ زمینه ­ی خنثی دارند. همچنین با توجه کردن به این­که پوست شما به چه شکل می­سوزد یا برنز می­شود می­تواند به تشخیص شما کمک کند. پوست­هایی با زمینه ­ی گرم، ملانین بیشتری دارند و به راحتی برنز می­شوند. درحالی که پوست­های سرد اصلا برنز نمی ­شوند. پوست­های تیره نیز در دسته­ ی پوست­های سرد قرار می­گیرند. اگر همچنان تشخیص برایتان سخت بود، از نقره و طلا استفاده کنید و ببینید که پوست شما با کدام زیباتر می­شود. اگر زمینه ­ی شما گرم باشد با طلای زرد و اگر زمینه­ی شما سرد باشد با نقره زیباتر خواهید بود. پوست­های خنثی با هردوی این­ها زیبا خواهند بود.


بهترین توناژ رنگی را پیدا کنید

رنگ زمینه­ ی پوست شما، مشخص می­کند که بهترین توناژ های رژ لب برای شما، کدام رنگ­ها هستند. برای زمینه­ ی سرد، معمولا رژ لب­هایی با رنگ­های سرد، یعنی تونالیته آبی و بنفش و قرمز کلاسیک، و برای زمینه ­ی گرم تونالیته­ نارنجی و هلویی پیشنهاد می­شود. اگر زمینه­ پوست شما خنثی است، می­توانید از هر دو تونالیته استفاده کنید.


بهترین رنگ رژ برای شما 

وقتی زمینه رنگی پوست خودتان را شناختید، قدم بعدی شناختن رنگ پوستتان است. برای تشخیص صحیح، پوستتان را زیر نور طبیعی و بدون آرایش بررسی کنید. روی پوست قسمت فکتان تمرکز کنید تا ببینید رنگ پوستتان گندمی، سفید، میانه، برنز یا تیره است. وقتی که هم پیش زمینه و هم رنگ پوستتان را شناختید، پیدا کردن رنگ متناسب با پوستتان کاری آسان است. تنها کاری که باید بکنید این است که به راهنمایی های زیر توجه کنید.


بهترین رژ لب برای پوست سفید

پوست سفید، روشن، رنگ پریده و نیمه شفاف است. احتمالا به راحتی می­سوزد،‌ احتمالا کمی قرمز و کک و مکی است. برای خانوم­هایی با این رنگ پوست، رنگ صورتی، هلویی، مرجانی و بژ مناسب هستند. از رژهایی که پایه­ زرد دارند، استفاده نکنید زیرا صورت شما را بی روح می­کنند. اگر پوست شما گندمی است و زمینه­ سردی دارید، از رژهایی با رنگ موکا، خنثی و زرشکی استفاده کنید. خانوم هایی با پوست گندمی و زمینه گرم از رنگ های هلویی و صورتی روشن استفاده کنند.


بهترین رژ برای پوست­ گندمی

خانوم هایی با پوست روشن خود را کمی رنگ پریده می­یابند. در آفتاب پوستشان می­سوزد و بعد از آن ممکن است رنگ بگیرد. اگر این پوست را دارید، رنگ های مرجانی، هلویی و بژ روشن انتخاب مناسبی برای شما است. از تونالیته زرد و طلایی دوری کنید. از رنگ های صورتی گل رز و کرم به رنگ تافی استفاده کنید. اگر رنگ پررنگ تری را می­خواهید از قرمز مرجانی استفاده کنید.


بهترین رژ برای پوست میانه

پوست های میانه به راحتی برنز می­شوند و نمی­سوزند و معمولا حساس نیستند. اگر پوست شما در این دسته قرار می­گیرد از صورتی رنگ رز، ارغوانی روشن و رنگ خانواده های بری استفاده کنید. ترکیب ارغوانی روشن و قهوه­ای انتخاب بسیار خوبی است. برای مهمانی­های بعد از ظهر و شبانه می­توانید از رژهای به رنگ شراب استفاده کنید. اگر زمینه شما گرم است، از رنگ مسی، نارنجی و برنز نیز می­توانید استفاده کنید.


بهترین رژ برای پوست برنز

این رنگ شامل پوست های برنز و زیتونی می­شود. احتمالا شما هرگز نمی­سوزید و همیشه پوست برنزی دارید. بهتر است از رنگ های قهوه­ای دوری کنید به جای آن از رنگ های مرجانی، شرابی و قرمز تیره استفاده کنید. اگر دنبال رنگ های خنثی هستید، می­توانید از طیف رنگی قرمز، نارنجی و صورتی استفاده کنید.


بهترین رژ برای پوست تیره

افرادی با پوست تیره هرگز زیر آفتاب نمی­سوزند و معمولا موهای مشکی یا تیره دارند. اگر در این دسته از افراد قرار می­گیرید، از تونالیته بنفش و و قهوه ای گردویی و کاراملی استفاده کنید. آلویی و بنفش تیره نیز انتخاب­های خوبی هستند. از رنگ­های خنثی و بی رنگ دوری کنید. همچنین رنگ های مسی و برنز نیز مناسب هستند.

رنگ رژ لب مناسب برای شما