لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

هفت راه برای مراقبت از پوست

همه دوست دارند از پوست خود مراقبت کنند و آن را شاداب و سالم نگه دارند. بنابراین در ادامه ۷ راه برای مراقبت از پوست به شما معرفی می­کنیم تا بتوانید پوست خود را دوست داشته باشید و از آن بهتر مراقبت کنید.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

کرم دور چشم
هنگامی که می­ خواهید کرم دور چشمتان را بمالید با انگشت حلقه­ تان به آرامی دور چشمتان ضربه بزنید. اکثر مردم از انگشت اشاره­ شان برای این کار استفاده می­کنند. اما این انگشت قوی­ترین انگشت ماست و برای پوست نازک دور چشم خشن و محکم است. پس برای اینکه به آرامی کرم دور چشم بزنید از انگشت حلقه­تان استفاده کنید.

کرم دور لب
همچنین می توانیداز باقی­مانده ­ی کرم دور چشمتان به عنوان کرم لب استفاده کنید. پوست دور لب ما نیز به اندازه­ ی دور چشممان نازک است و مستعد خط و خطوط و چین و چروک است. زمانی که اضافه­ ی کرم دور چشمتان را دور لبتان می­مالید، آن را مرطوب می­کنید و از افتادن خطوط ریز جلوگیری می­کنید.

استفاده ازحوله ی تمیز بعد از شستن صورت
بعد از هر بار شستن صورتتان از حوله­ ی تمیز استفاده کنید. اگر می­خواهید صورت شسته شده­ تان را تمیز نگه دارید پس بهتر است از حوله­ ی تمیز استفاده کنید. حوله­ ها به خود باکتری جذب می­کنند و اگر شما آن را به صورتتان بمالید، در واقع باعث پخش باکتری­ ها روی صورتتان می­شوید که برای هیچ پوستی به خصوص پوست­ های حساس به جوش زدن مناسب نیست. نکته­ی بعدی که باید به آن توجه کنید این است که حوله را روی صورتتان نکشید بلکه به آرامی با آن روی پوستتان ضربه بزنید. اگر می­خواهید با حوله صورتتان را پاکسازی کنید بهتر است آن را دورانی روی صورتتان حرکت دهید. فراموش نکنید که این کار برای صورت­هایی که جوش فعال دارند مناسب نیست زیرا باعث پخش باکتری می­شود.

استفاده از ماسک مناسب برای هر قسمت از پوست
از چندین ماسک برای نواحی مختلف پوستتان استفاده کنید. هر قسمت از پوست شما نیازهای مختلفی دارد، پس می­توانید ماسک­ های مختلف را برای صورتتان استفاده کنید. به عنوان مثال می­توانید برای ناحیه­ی T صورتتان از ماسک زغال سیاه استفاده کنید و همزمان با آن برای دور چشم­ ها و دهانتان از ماسک مرطوب کننده استفاده کنید.حتی می­توانید از ماسک سوم نیز برای براق و درخشان شدن گونه­ هایتان استفاده کنید.

شستن و تعویض پی در پی رو بالشی
همیشه رو بالشی هایتان را عوض کنید. از روبالشی هایتان فقط دو بار ( هر سمت یک بار) استفاده کنید و مثل حوله مرتب آن­ها را بشویید. به دلیل این­که ممکن است موادی که برای مو استفاده می­کنید، کرم صورت و باکتری­ ها به روبالشی و سپس به صورت منتقل شوند. برای داشتن پوستی لطیف و بدون جوش بهتر است که روبالشی­ ها را مرتب عوض کنید. مخصوصا اگر پوستتان مستعد جوش زدن است، این­ کار کمک زیادی به شما می­کند.

استفاده از کرم ضد آفتاب
همیشه از کرم ضدآفتاب استفاده کنید، حتی اگر هوا ابری باشد! ممکن است فکر کنید که این زیاده روی است، اما کرم ضد آفتاب مهم­ترین بخش مراقبت از پوست است. چه هوا بارانی باشد و چه آفتابی، هر روز به صورت، گردن، دست و سینه­ هایتان ضد آفتاب بزنید که سرعت چین و چروک را نیز کم می­کند. سعی کنید از عینک آفتابی و کلاه نیز استفاده کنید که تاثیر شگرفی روی پوستتان خواهد داشت.

ریلکس کردن صورت
صورتتان را ریلکس کنید. سعی کنید چندین بار در روز عضلاتتان را شل کنید و به صورتتان آرامش دهید. ما دائما در حال اخم کردن و کشیدن پوستمان هستیم که به مرور زمان باعث به وجود آمدن خط و خطوط و چین و چروک می­شوند. سعی کنید در روز نفس عمیق بکشید، عضلات فک و دور چشم­ها را رها کنید و این کار را به مرور، زیاد انجام دهید تا به صورتتان آرامش دهید.