لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

بادی اسکراب و مزیت های آن

به طور ساده بادی اسکراب یک محصول مراقبت از پوست است که عملکرد اصلی آن از بین بردن سلول های مرده پوست و پینه های سخت از طریق لایه برداری، تمیز کردن پوست و افزایش گردش خون است. اسکراب بدن به عنوان لایه بردار و براق کننده بدن نیز شناخته می­شود که به این منظور مواد تشکیل دهنده لایه بردار باید به اندازه کافی سایش روی بدن ایجاد کنند اما نه انقدر قوی که به پوست آسیب بزنند. همچنین اسکراب باعث از بین رفتن خطوط سطحی و جای زخم های کوچک روی پوست می­شود. استفاده مداوم از اسکراب باعث از بین رفتن سلولیت هم می­شود.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

مزیت های بادی اسکراب ها
استقاده ی مداوم و منظم از بادی اسکراب ها قطعا تاثیرات عمیقی روی پوست خواهد داشت.حال در ادامه ما به بررسی تعداد زیادی از این این مزیت ها پرداخته و با شما در میان می گذاریم.

باعث شادابی و طراوت پوست می­شود
اساسا مزایای استفاده از اسکراب بدن، حذف سلول های مرده پوست از بدن است که به شما حس تازگی، خنکی و سبکی می­دهد و باعث طراوت و احیای پوست، کم شدن جوش و لکه ها و نرمی پوست می شود. همچنین استفاده از اسکراب جوش های سطحی را به مرور از بین می­برد.

پوست را جوان­تر نشان می­دهد
لایه برداری سلول های مرده باعث از بین رفتن ظاهر کدر و مات صورت می­شود. انسان ها به صورت روزانه حدود۱۱۰۰۰تا ۲۳۰۰۰ سلول پوستی از دست می­دهند که معمولا ۲۷ تا ۳۰ روز طول می­کشد تا سلول­ های جدید پوست به لایه بالایی پوست برسند. استفاده مرتب از بادی اسکراب کمک می­کند تا پوست شما جوان­تر و درخشان­ تر باشد.

مرطوب کننده پوست
اسکراب باعث از بین رفتن لایه مرده پوست و در نتیجه افزایش میزان جذب رطوبت پوست می­شود، با استفاده از یک اسکراب ملایم می­توانید رطوبت لازم را به راحتی به پوست سالم خود برسانید.

بهتر برنزه شدن 
تعداد کسانی که استفاده از برنزه کننده ها را جایگزین قرار گرفتن مقابل نور شدید آفتاب و خطر ابتلا به سرطان پوست کردند، رو به افزایش است . برای رسیدن به پوست برنزه یکدست از اسکراب بدن خیلی ملایم استفاده کنید تا لایه برداری از کل بدن انجام شود و پوست لکه مانند نشود  (آرنج و زانو پوست مرده بیشتری دارد). همچنین اگر از برنزه کننده استفاده نمی­کنید با اسکراب قهوه می­توانید پوست خود را برنز طبیعی کنید.

چگونه بهترین نتیجه را از بادی اسکراب داشته باشیم؟
قبل از استفاده پوست خود را مرطوب کنید و اسکراب را به آرامی روی پوست ماساژ بدهید. حتما بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه اسکراب را بشویید تا باعث آسیب به پوست نشود و بعد از استفاده، بهتر است از ژل های تسکین دهنده و مرطوب کننده مثل آلوئه ورا استفاده کنید.همینطور توجه داشته باشید که تمام اسکراب های بدن برای شما یا محیط زیست مناسب نیستند. بعضی از اسکراب ها حاوی مواد شیمیایی مضر هستند و حتی از دانه های پلاستیکی کوچک به عنوان لایه بردار استفاده می­کنند.از اسکراب های طبیعی استفاده کنید یا خودتان اسکراب مناسب بدنتان را درست کنید.وقتی از بادی اسکراب استفاده می­کنید فشار زیادی به پوست خود وارد نکنید تا باعث از بین رفتن لایه های سالم و ایجاد التهاب و قرمزی روی پوست نشود.بعد از زدودن موهای زائد از اسکراب استفاده نکنید.اگر دچار خارش و حساسیت پوستی هستید استفاده از بادی اسکراب توصیه نمی­شود و بهتر است قبل از استفاده به روی قسمت کوچکی از پوست امتحان و بعد برای تمام بدن استفاده شود.از بادی اسکراب برای پوست نرمال۲ یا ۳ بار و پوست خشک ۱ بار در هفته استفاده کنید و آن را به صورت دورانی روی پوست خود بکشید.