لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

۶ راز زیبایی برای استایل بی‌نظیر تابستانی



برخی از اسرار زیبایی در تابستان مانند حفاظت از پوست با کلاه بزرگ و هیدراته بودن بدن با نوشیدن مقدار زیادی آب، به صورت گسترده شناخته شده هستند. با این حال راهنمایی‌هایی مانند آنچه در زیر می­خوانید را بیشتر متخصص­ها از آن باخبر هستند. بنابراین ما با متخصصین در این زمینه مصاحبه کردیم و درباره‌ی هر موضوعی از راه‌های آسان برای حفظ رنگ مو در برابر کمرنگ شدن و از بین رفتن تا عالی‌ترین ترفندهای کاربردی آرایشی بهترین‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم.این مقاله را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو میخوانید.

برای طبیعی بودن مژه ها استفاده از فرمژه را فراموش کنید
اگر برای آخر هفته برنامه‌ای دارید، لازم نیست کیفتان را با لوازم آرایش پر کنید. یکی از راحت ترین وسایلی که می­توانید فراموشش کنید فر مژه است. آرایشگرهای افراد مشهور توصیه می‌کنند از نوک انگشتان خود برای حالت دادن به مژه‌های خیس تازه ریمل خورده استفاده کنید تا یک حالت طبیعی به خود بگیرند نه یک پیچ خوردگی زیاد و عجیب.

از موهای رنگ یا هایلایت شده خود با ماسک مو محافظت کنید
آبی که حاوی نمک و کلر است باعث آسیب زدن به موی بلوند می‌شود یا به رنگ طلایی آن حالت سبز رنگ می‌دهد و به موهای تیره و طبیعی حالت زردی می‌دهد. راه حل این است که اگر موهای خود را قبل از شنا کردن خیس کنید و به آن مقداری ماسک مرطوب کننده مو بزنید، سوراخ های موجود در کوتیکول مو (لایه بیرونی ساقه مو) پر می‌شود و از ورود نمک و کلر به آن جلوگیری می‌کند.

رنگ سایه های خود را تغییردهید
اگر تمام پاییز و زمستان خود را صرف آرایش های غلیظ و هنری کرده‌اید حالا دیگر وقت آرایش ترند شده چهار فصل است. هرچند وقتی تابستان است شما باید رنگ سایه ها و لوازم آرایش خود را تغییر دهید.  سایه های براق، برنز و انعکاس دهنده نور با رنگ های طلایی و رزگلد برای فصل تابستان مناسب است که در برابر رنگ های پاستلی و شاد زمستان قرار می­گیرد.

از تکنیک های مدل موی ساده استفاده کنید
در تابستان اغلب تنبلی باعث می‌شود که هنگام گذراندن آخر هفته در کنار استخر یا ساحل به حالت دادن موهای خود توجهی نکنیم. سوال اینجاست که بهترین راه برای داشتن موهای خوش استایل بدون استفاده از سشوار، اتو مو و دیگر ابزار گرم کننده مو چیست؟ حتی اگر ظاهر نسبتا به هم ریخته­ای داشته باشید نحوه ­ی نشان دادن آن، اعتماد به نفس و حس آگاهی که به آن دارید، آن را کامل می­کند. به عبارت دیگر مطمئن شوید چه مویتان را فرق وسط باز می­کنید چه فرق کج، درست و مرتب باشد.

استفاده از محصولات لایه بردار برای محافظت از لب‌ها
لایه برداری کلمه ای است که شما معمولا در تابستان نمی‌شنوید اما این یک الزام برای داشتن لب‌های سالم است. برای اینکه لب هایتان را گوشتی و درشت کنید با استفاده از اسکراب شکردار پوست های مرده واضافه را از لب‌های خود جدا کنید و سپس از مرطوب کننده ملایم استفاده کنید و در آخر بالم لب بزنید. حالا می‌توانید رژ لب مورد علاقه خود را به عنوان لایه ای بین رطوبت لب و خشکی هوا استفاده کنید.

مدل مویی پیدا کنید که برای جنس و شکل موهایتان مناسب باشد
اهمیتی ندارد که چه مدل مویی پرطرفدار یا جذاب است، کوتاه تا چانه، تا گردن یا اندازه­ای بین این­ها، از این نترسید که ترندها را فراموش کنید و چیزی را امتحان کنید که برای شما عالی است. ممکن است مدل موهای ترند شده زیبا به نظر برسند اما استایلیست های مشهور معتقدند موهای ضخیم با این مدل مو بسیار شلوغ و ناخوشایند می‌شوند.