لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

بهترین لوازم آرایش برای زیر چشم

همه­ ی ما ممکن است مشکلاتی در ناحیه­ ی زیر چشممان داشته باشیم. ممکن است زیر چشم ما تغییر رنگ داشته باشد و بسته به میزان خواب و استراحتمان، گودی یا پف زیر چشم پیدا کنیم. بنابراین بسیار مهم است که از چه مواد، لوازم یا ترفندهایی برای بهبود دادن به این وضعیت استفاده می­کنیم. اگر شما شغلی دارید که به واسطه­ ی آن کم می­خوابید و استراحت کافی ندارید، بنابراین این مقاله می­تواند برای شما مفید باشدکه آن را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

کرم دور چشم
مرطوب کردن دور چشم بسیار بسیار مهم است. اگر شما بالای ۳۰ سال سن دارید، استفاده از کرم دور چشم بسیار حیاتی و مهم است. سعی کنید همیشه دور چشمتان را مرطوب نگه دارید. صبح ها، بعد از این که صورتتان را می­شویید، کرم بزنید و همینطور شب­ها نیز کرم دور چشم را فراموش نکنید. از کرمی استفاده کنید که حاوی آنتی اکسیدان، پپتید و کافئین ( برای تنگ کردن عروق دور چشم) باشد. اما مهم­ترین مسئله این است که این کرم باید مرطوب کننده­ی خوبی باشد و دور چشم شما را کاملا هیدراته کند. مرطوب بودن زیر چشم جلوه ­ی بهتری به چشمان شما می­دهد و خستگی و تیرگی آن­ها را کمتر نشان می­دهد.

تصحیح کننده های رنگ
وقتی رنگ پوست زیر چشم شما کاملا تغییر کرده و بهم ریخته است، به نظر می­ آید که هیچ نوع کانسیلری نمی­تواند آن را بپوشاند، اگر از تصحیح کننده ی رنگ، زیر کانسیلر و روی پوستتان استفاده کنید، کمک زیادی به پوشش بهم ریختگی رنگ زیر چشمتان می­کند. توناژ رنگی هلویی یا نارنجی کمک زیادی به پوشاندن رنگ آبی- قهوه­ای زیر چشم می­کند. اگر نیازی به رنگ شفاف تر و قوی تری دارید، آن را مستقیم روی تیرگی بمالید و سپس با کانسیلر بپوشانید. بسیاری از خانوم­ ها دارای تیرگی آبی-قهوه­ای هستند، اما ممکن است برخی دارای تیرگی قرمز باشند، که در این صورت می­توانید از تصحیح کننده­ی سبز رنگ استفاده کنید.

کانسیلرها
وقتی نوبت به کانسیلرها می­رسد، باید دنبال کانسیلرهایی بگردید که پوشانندگی بالایی داشته باشند و در طول روز روی پوست بمانند، ریزش نکنند و نماسند. اگر زیر چشمتان مویرگ­های برجسته و پررنگ دارید، بهتر است از کانسیلرهایی استفاده کنید که رنگدانه­ های زیادی دارند. اما فراموش نکنید با گذشت زمان، ممکن است کانسیلر روی پوستتان ظاهر خوبی نداشته باشد، پس برای استفاده از آن، حد را رعایت کنید.

هایلایترها
اگر سن شما در حال بالا رفتن است و زیر چشمتان چین و چروک پدیدار شده است، بهتر است از کانسیلر به مقدار زیاد استفاده نکنید، زیرا اگر پوست خشکی نیز داشته باشید، کانسیلر تمام خشکی­های پوست را پر می­کند و چین و چروک های شما را بیشتر و عمیق تر نشان می­دهد. پس نوبت آن است که از یک لوازم آرایش کاربردی استفاده کنید که رنگدانه های به نسبت کمتر و کمی شکست نوری دارد. شما برای استفاده از هایلاتر ۲ گزینه در اختیار دارید، می­توانید آن را به تنهایی برای زیر چشمتان استفاده کنید،  یا آن را با مقداری کانسیلر و کمی کرم دور چشم به مقدار لازم پشت دستتان ترکیب کنید و آن را به آرامی زیر چشمانتان بمالید.