لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

انتخاب رنگ مناسب برای کانتور کردن

تب و تاب استفاده از کانتور و هایلایت چیزی نیست که به سرعت فراموش شود یا از بین برود و می­توان گفت که به یکی از اصول پایه برای آرایش کردن تبدیل شده است. اما ممکن است برای غیر حرفه ای ها انتخاب رنگ و توناژ مناسب برای رنگ پوست سخت باشد. با کمی تمرین و انتخاب طیف های مناسب، کانتور کردن می­تواند تبدیل به یک روتین آرایشی برای شما شود. در ادامه می­توانید با نحوه صحیح انتخاب رنگ های کانتور و هایلایتر آشنا شوید.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.

انتخاب شما کدام است پودر یا کرم ؟

بعضی ها ترجیح می­دهند از کانتور مایع یا کرم برای آرایش استفاده کنند، در حالیکه هر دو عالی هستند اما ما پیشنهاد می­کنیم که برای دفعات اول از پودر کانتور استفاده کنید، زیرا قابل کنترل است و شما می­توانید تسلط بیشتری روی آرایش داشته باشید. بعد از این که نسبتا در این کار حرفه ای شدید، می­توانید از کانتور با بیس مایع استفاده کنید. در حال حاضر برند های مختلفی پالت کانتور با طیف های رنگی متنوعی تولید می­کنند که انتخاب و آرایش کردن را برای شما آسان می­کند.


انتخاب بهترین رنگ کانتور برای پوست شما

سعی کنید رنگ های مختلفی را روی پوست خودتان امتحان کنید، تا مناسب ترین طیف رنگی کانتور را انتخاب کنید. برای انتخاب هایلایتر، رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه از رنگ پایه روشن تر باشد و برای کانتور، رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه از رنگ پایه، تیره تر باشد. اگر پوست روشنی دارید، از طیفی که توناژ نارنجی دارد دوری کنید. اگر پوست گندمی دارید می­توانید از کانتور برنز استفاده کنید. و اگر پوستی تیره دارید می­توانید از طیف هایی با توناژ قرمز استفاده کنید.


اگر شک دارید، از توسی استفاده کنید

کانتور قرار است بیشتر شبیه سایه باشد، بنابراین محصولات مات با کمی توناژ توسی برای همه پوست ها مناسب خواهد بود. به راحتی رنگی را انتخاب کنید که دو درجه از پوستتان تیره تر باشد. با برنز کننده براق هرگز کانتور نکنید. ( این را برای خودتان مرتب تکرار کنید). ممکن است رنگ توسی در پالت کانتور بی حال و بی رنگ به نظر بیاید اما زوایایی طبیعی در صورت ( در قسمت هایی مانند بینی، گونه ها و خط فک که معمولا کانتور می­شوند ) ایجاد می ­کنند.


رژگونه عاملی کلیدی است

استفاده از رژگونه و رنگ دادن به گونه ها می­تواند صورت کانتور شده شما را کمی لطیف و شاداب جلوه دهد.راحت ترین کار این است که لبخند بزنید و قسمتی از گونه تان را که کاملا گرد و برجسته شده است رژگونه بزنید. به این قسمت از گونه ها سیب گونه می­گویند که معمولا آرایش می­شوند.


براش های خوب سرمایه شما محسوب می­شوند

درست است که این قسمت به کانتور و هایلایت مربوط نمی­شود اما در نظر گرفتن آن مهم است. استفاده از براش هایی که عمل پخش کردن را به خوبی انجام می­دهند بسیار حیاتی است، زیرا پخش شدن آرایش روی پوست بسیار مهم است. زمانی که با پودر کار می­کنید، استفاده از براش هایی مویی می­تواند کمک زیادی به پخش شدن و جذب پودر روی پوست شما بکند. پودر کانتور را با براش روی صورتتان پخش کنید و این کار را تا جایی ادامه دهید که وضوح آن را ببینید و خبری از خطوط پودر نباشد.


هایلایتر

از هایلایتر می­توانید برای زیر چشم هایتان و گوشه ی چشم نزدیک به بینی برای درشت تر نشان دادن چشم ها، روی ستون بینی، پیشانی و بالای لب ها ، قسمت مرکزی چانه  و روی قسمت بالایی  گونه ها  برای برجسته نشان دادن گونه استفاده کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای کانتور کردن