لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

بهترین تغییرات در مراقبت از پوست

ما موفق شدیم با خانم کاترینا مارا واسکز متخصص زیبایی شناسی و مدیر برند در سالن زیبایی ترایبکا مصاحبه ای داشته باشیم و سوالاتی راجع به زیبایی شناسی و مراقبت از پوست از او بپرسیم.فراموش نکنید که از نکات آرایشی و بهداشتی گفته شده استفاده کنید تا پوست بهتری داشته باشید.در ادامه نظرات کاترینا را در  مجله فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو میخوانید.


بهترین تغییری که در مراقبت از پوست خود اعمال کرده اید، چه بوده است ؟

برای من استفاده از کرم دور چشم که به مقدار سخاوتمندانه ای هرروز از آن استفاده می­کنم و بعد از کرم استفاده از عینک آفتابی ( عینک آفتابی خوب) بیرون از خانه، بهترین تغییراتی بوده که در مراقبت از پوستم اعمال کرده­ ام.


مراقبت از پوستتان چه نتایجی را به دنبال داشته است ؟

وقتی جوان تر بودم، فکر می­کردم کرم دور چشم یک جور شوخی است! در واقع فقط برای خرج کردن پولی است که سخت بدست می­ آوریم، اما وقتی ۲۸ سالم شد متوجه شدم که دور چشم و لب ها نازک ترین پوست را دارند و پوست نازک سریع تر پیر می­شود. بعد از آن من شروع به استفاده از کرم دور چشمی کردم که مرطوب کننده­ ی قوی بود و همچنین از پپتید ها نیز استفاده کردم و حالا بعد از ۱۵ سال حس خوبی دارم و پشیمان نیستم. پوست خواهرهای من نیز شبیه پوست من است. من برای هرکدام از آن ها یک تیوب خریدم و ازشان خواستم که هرروز از آن استفاده کنند. خواهر بزرگترم از آن استفاده کرد در حالی که خواهر میانی این کار را نکرد.حالا تفاوت بین آن دو کاملا آشکار است. خواهر وسطی کاملا پشیمان است ولی خواهر بزرگتر از تصمیمش راضی است. از دور چشم هایتان با کرم های دارای مرطوب کننده قوی و عینک آفتابی مناسب ( عینکی که فیلترهای مناسبی برای جلوگیری از اشعه آفتاب داشته باشد، نه عینک ۱۰ دلاری! ) خوب مراقبت کنید تا در دهه ۴۰ و ۵۰ زندگیتان از خود جوانتان تشکر کنید!


انتخاب کرم دور چشم مناسب 

در حالی که ما دقیقا نمی­دانیم که کاترینا از چه کرمی برای دور چشم هایش استفاده می­کند، اما با مشورت با متخصصین پوست و کمی تحقیق می­توانیم کرم مناسب را برای خودمان پیدا کنیم.زمانی که به دنبال کرم دور چشم هستید، کرمی را انتخاب کنید که بافت سبک و مرطوبی دارد و به راحتی و به سرعت جذب پوستتان می­شود. Hyaluronic Acid یکی از بهترین انتخاب های شما است و رطوبت اضافه نیز زیر چشمتان را خوشرنگ تر می­کند. کافئین نیز می­تواند به شکل موقتی عروق زیر چشم را تنگ تر کند و پپتید ها نیز تولید و ساخت کلاژن را افزایش می­دهند. ویتامین C رادیکال های آزاد اکسیژن را مهار می­کند، رنگ پوست را بهبود می­بخشد و ساخت کلاژن را نیز افزایش می­دهد. اگر پوستتان حساس نیست، می­توانید از رتینوئید استفاده کنید، زیرا رتینوئید همه این خواص را دارد و همه این فعالیت ها را انجام می­دهد. همچنین باعث کمتر شدن خط و خطوط و چین و چروک ها می­شود و عمیق تر شدن آن­ها را به تعویق می­اندازد.


کرم دور چشم مناسب

یک کرم دور چشم خوب می­تواند ظاهر و دور چشم های شما را شاداب تر کند و خواب آلودگی را از صورتتان بگیرد.

بهترین تغییرات در مراقبت از پوست