لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی روژینو

چگونه در تابستان لایه برداری( پیلینگ) کنید

معمولا نسبت به پیلینگ پوست عکس العمل های خوبی نشان داده نمی­شود، در حالی که این عمل اثر ضد پیری قابل اعتنایی دارد و در از بین بردن قرمزی پوست و قسمت های ناهموار آن بسیار خوب عمل می­کند. پیلینگ به عنوان معجزه میان متخصصین پوست در سرتاسر جهان شناخته می­شود و از نظر این متخصصین یکی از موثرترین راه حل ها برای داشتن پوستی جوان و شاداب است. شما می­توانید در طول سال پوست خود را بدون نگرانی پیلینگ کنید، اما باید چند نکته را برای انجام این کار در فصل گرما نظر بگیرید، مخصوصا اینکه در فصل تابستان احتمال آفتاب سوختگی و قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید نیز وجود دارد. در ادامه دکتر سیدنی باو متخصص پوست از نیویورک نکاتی را برای پیلینگ بدون خطر و مشکل در ماه های گرم سال عنوان می­کند که توصیه می­کنیم آن ها در درمان خود در نظر بگیرید تا پیلینگی بدون دردسر داشته باشید.این مطلب را در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی روژینو می خوانید.


ماده لایه بردار مناسب را برای پوست خود انتخاب کنید

تقریبا همه می­توانند از یک پیلینگ خوب بهره ببرند. این کار لایه های پوست مرده را از بین می­برد و چربی و آلودگی محبوس شده زیر پوست را آزاد می­کند. پیلینگ به بازسازی طبیعی پوست کمک می­کند و ساخت کلاژن و hyaluronic acid را تحریک می­کند و پوستی روشن تر، براق تر و یکدست تری را برای شما نمایان می­کند. اما بسیار مهم است که چه نوعی از پیلینگ را برای پوست خود انتخاب می­کنید. افراد بالغ معمولا از فرمول آلفا هیدروکسیل بهره می­برند که دارای لاکتیک و گلیکولیک اسید است که خواص ضد پیری دارند و ثابت شده که خط و خطوط و لکه های قهوه ای را کاهش می­دهند. کسانی که پوست های مستعد جوش زدن یا چرب دارند باید از فرمولاسیون بتا هیدروکسیل استفاده کنند که عمدتا از سالیسیلیک اسید ساخته شده است که خاصیت آرام بخشی پوست و ضد جوش دارد و می­تواند قرمزی و التهاب را در بیشتر افراد از بین ببرد.


از انجام پیلینگ در صبح و در ماه های گرم سال پرهیز کنید

در حالیکه بسیار مفید است اگر پیلینگ را به روتین زندگیتان اضافه کنید اما، حتما در نظر داشته باشید که این کار را در فصل تابستان، در شب ها انجام دهید. پیلینگ حساسیت پوست نسبت به آفتاب را زیاد می­کند، بنابراین انجام این کار در شب به شما کمک می­کند تا در معرض نور قرار نگیرید و حساسیت کمتری را تجربه کنید. استفاده از پیلینگ را در تابستان نصف کنید و زمانی که هوا رو به خنکی گذاشت دوباره استفاده از آن را دو برابر کنید.


از سرم آنتی اکسیدان و ضد آفتاب استفاده کنید

دکتر باو استفاده از سرم آنتی اکسیدان را بلافاصله بعد از پیلینگ پیشنهاد می­کند، زیرا پوست در وضعیتی قرار دارد که آماده جذب مواد مختلف است و اینگونه می­توان آن را مغذی کرد. چک لیست هیچ متخصص پوستی بدون استفاده از ضدآفتاب کامل نمی­شود، دکتر باو پیشنهاد می­کند که بهتر است هرروز از ضد آفتابی که محدوده پوششی بالاتر از SPF30 دارد، استفاده کنید تا از آسیب خوردن به پوستتان جلوگیری کنید.

چگونه در تابستان لایه برداری( پیلینگ) کنید